Gå til innhold

xbellax


vanilje

Anbefalte innlegg

En hilsen til deg, hvor du enn måtte befinne deg på denne kloden...(for jeg antar at du er et sted på jorda selv om du aldri nevner et ord om det...)

Hmm, kanskje Bella egentlig er et grønt lite romvesen med rosa hår??

Nja, du kan jo ha hatt menneskekostyme den gangen jeg traff deg, man vet aldri.

Huff, vanilje, gå å legg deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

haha, ikke noe romvesen nei :-) takk for hilsen, håper dte går litt bedre med deg og at du får i deg nok jordbær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ikke noe romvesen nei :-) takk for hilsen, håper dte går litt bedre med deg og at du får i deg nok jordbær :-)

naih, lite jordbær her, bor i feil del av landet...og..trodde det ikke var så mye jordbær i år? regnet eller tørket bort elns

Jaja, fint å "se" deg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

naih, lite jordbær her, bor i feil del av landet...og..trodde det ikke var så mye jordbær i år? regnet eller tørket bort elns

Jaja, fint å "se" deg igjen

Jeg har jordbær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...