Gå til innhold

Ekkel opplevelse på trening, frekk dame!


Gjest Normalvektig pga trening

Anbefalte innlegg

Gjest Normalvektig pga trening

Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å bruke apparatet jeg satt på og burde gå av så de som trengte det kunne bruke det..

What the F...?!

Riktignok er jeg ikke overvektig, men tro meg.. det er FORDI jeg trener!

Hvis jeg ikke trente hver dag ville kiloene garantert sette seg fast og jeg ville est ut.

Så hvorfor denne holdningen til normalvektige på trening?

Er ikke eneste gangen jeg har opplevd at folk insinuerer at jeg trener for hardt eller mye. Er det ren misunnelse eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Normalvektig pga trening

Håper for guds skyld du sa i fra,, og bare fortsatte å trene..

Er det mulig????

Jeg ble så sjokka at jeg fikk såvidt stotret fra at jeg hadde en halv time igjen.

Det er nesten så jeg synes at treningsstudio bare er til for overvektige og at vi andre egentlig ikke har noe der å finne på.

Gudene skal vite at jeg er et matvrak og trener jeg ikke så ville jeg bli overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så sjokka at jeg fikk såvidt stotret fra at jeg hadde en halv time igjen.

Det er nesten så jeg synes at treningsstudio bare er til for overvektige og at vi andre egentlig ikke har noe der å finne på.

Gudene skal vite at jeg er et matvrak og trener jeg ikke så ville jeg bli overvektig.

Det var ikke pent sagt av henne. Men iforhold til treningsstudio etikke så er det høflighet hvis det feks er kø rundt tredemøllene å ikke bruke den i en time og sånt. Ser opp til sånne folk som deg jeg. Hadde litt sånn urealistisk bilde av det å være slank. At de bare kunne spise hva de ville etc og likevel ha lekker kropp. Men så er det altså sånn at de må jobbe for det. Godt for meg å se at ingenting kommer gratis. Og da skjønner jeg at også jeg må legge inn innsatsen om jeg skal se sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trener for hardt eller for mye er det vanskelig å ha noen formening om når du ikke har fortalt et ord om hvor mye og hvor ofte du trener.

I situasjoner med kø og venting og konkurranse, enten det gjelder treningsapparater eller andre goder, hender det at folk bryter ut av seg usaklige og ubehagelige kommentarer. Jeg tror ikke du bør legge så mye i det.

Kanskje er det også misunnelse ute og går. Ikke godt å si.

Men det er dessverre en utbredt myte at slanke folk ikke trenger å mosjonere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var frekkt ja, men hadde bare driti i det og sagt at j"eg er ferdig da og da.. så da kan du trene". Spiller ingen rolle hvor mye man veier da.. Alle trenger trening, og man blir ikke alsnk av å sitte på ræva nei. Der jeg trener er det nesten ingen svært overvektige, men mest normalvektige og par treningsnarkomane/anoretikere som ALLTID er der, men sier da ikke noe til dem heller. Så lenge man ikke bruker et apparat en evighet så det blir kø så må man vabare vente på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sånn går det ikke an å snakke til andre på treningssenteret. Den dama oppførte seg virkelig helt uhørt!! Hvis noen hadde sagt slik til meg hadde jeg først blitt helt målløs og deretter sint antar jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tynnhet i overtall

Jeg ble så sjokka at jeg fikk såvidt stotret fra at jeg hadde en halv time igjen.

Det er nesten så jeg synes at treningsstudio bare er til for overvektige og at vi andre egentlig ikke har noe der å finne på.

Gudene skal vite at jeg er et matvrak og trener jeg ikke så ville jeg bli overvektig.

Du må være anoretiker hvis du bare ser overvektige på treningstudio. Det er mest normale og tynne mennesker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du bruker apparatet fem timer om dagen synes jeg ikke det er OK å si. Hører du noe sånt igjen, sier du: "Jeg har også betalt for å være her."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forbaska irriterende med folk som beslaglegger et apparat lenge. Hvis du er en av dem, må du skjerpe deg. Hvis du ikke er en av dem, så er det bare å drite i det hun sa. Jeg hadde ikke kunnet bry meg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...