Gå til innhold

Jippy her også :):)


beaberg

Anbefalte innlegg

Tok nettopp en sterkt positiv graviditetstest:)

Ikke til å tro.Nå som vi minst ventet det:)

Er oppi himmelen nå. Håper det går bra denne gangen:)

God helg til alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minniepus

Å gratulerer så mye,krysser fingrene masse, er du lenge på ikm?jeg er 5 uker idag,men jeg blir jo nesten dårlig av å lese om alle som opplever en sa eller ma,men prøver ikke tenke på et,men jammen blir man oppspilt over sånn altså,er jo så spennende da. Du ble egentlig fort gravid igjen da.helgeklem fra meg.forresten, noen symptomer enda?Jeg har litt ømme pupper,og litt stikkinger i magen, ellers litt kvalm og trøtt på kveldene.ikke om morgenen merkelig nok,men jøss å jeg er glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer så mye,krysser fingrene masse, er du lenge på ikm?jeg er 5 uker idag,men jeg blir jo nesten dårlig av å lese om alle som opplever en sa eller ma,men prøver ikke tenke på et,men jammen blir man oppspilt over sånn altså,er jo så spennende da. Du ble egentlig fort gravid igjen da.helgeklem fra meg.forresten, noen symptomer enda?Jeg har litt ømme pupper,og litt stikkinger i magen, ellers litt kvalm og trøtt på kveldene.ikke om morgenen merkelig nok,men jøss å jeg er glad for det.

Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei.

Denne mnd skulle jeg bare ha ferie.

Skulle slappe av å ikke tenke tid for eggløsning og det der:)

Slappet helt av for første gang på over 1 år.

Sa til meg selv at dette skulle bli en hvile mnd som jeg ikke skulle regne som prøve mnd.

Vi har ikke hatt sex mer enn 2 ganger på 3 uker men jammen satt den alikevel:)

Mine symptomer er vel litt fraværende annet enn at puppene er ømme og at jeg flyr på do utallige ganger i løpet av en dag.

Krysser fingrene for oss begge og takk for den gode søtten de siste mnd.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minniepus

Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei.

Denne mnd skulle jeg bare ha ferie.

Skulle slappe av å ikke tenke tid for eggløsning og det der:)

Slappet helt av for første gang på over 1 år.

Sa til meg selv at dette skulle bli en hvile mnd som jeg ikke skulle regne som prøve mnd.

Vi har ikke hatt sex mer enn 2 ganger på 3 uker men jammen satt den alikevel:)

Mine symptomer er vel litt fraværende annet enn at puppene er ømme og at jeg flyr på do utallige ganger i løpet av en dag.

Krysser fingrene for oss begge og takk for den gode søtten de siste mnd.

klem

jeg syns det var så moro å gå inn på sånn termin kalkulator og skrive inn dato for første dag i siste mens, og da kommer det opp så mye kult, du burde gå inn på den, jeg tror det var på babyverden.no . Jeg kjenner jeg friker nesten ut jeg ved å gå å tenke på alt mulig rart, jeg har ei venninne som var helt hysterisk,ikke tull altså, og jeg lo og sa at ja sånn skulle ikke jeg bli nei, jeg er fornuften selv, ja riktig, jeg kjenner det sniker seg på både det ene og andre. Blir tussete av dette, bare jeg kommer over en 3-4 mnd så kanskje jeg blir litt likere hehe. Får krysse fingra for at jeg kommer så langt uten problemer ihvertfall.ha en fin dag, jeg er kvalm mye vært i helga, men det gjør ingenting sålenge jeg vet det er for en god sak, helt til jeg er kvalm støtt i 3 mnd, da blir vel pipa en anna låt hehe.Litt stikking i mage og pupper.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...