Gå til innhold

Student i Volda


Gjest kommende grandiosaspiser på heltid

Anbefalte innlegg

Gjest kommende grandiosaspiser på heltid

Jeg har kommet inn i Volda og lurte på om noen har erfaringer fra studentlivet der? Samskipnadens studentboliger f.eks. Er de bra? Hva med stud.miljøet? Andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fishen;)

Har en venn som går der(lærer), veldig bra studentliv, om du er glad i å drikke litt=) De finner på mye der inne, ofte blir det nesten for mye, eget klubbhus, pub, har karneval, egne treff for studentene, juleball, sommerfester osv.. Så du vil ikke kjede deg der inne, selv om Volda er en litt ``dø`` by uttad;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fishen;)

Ja, og studentboligene er helt greie.. Du bor ilag med andre, og slik får man lett venner..inkludert internett tror jeg der..Filmsjappa i nærheten, og butikken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kommende grandiosaspiser på heltid

Ja, og studentboligene er helt greie.. Du bor ilag med andre, og slik får man lett venner..inkludert internett tror jeg der..Filmsjappa i nærheten, og butikken:)

Supert! Skal forhøre meg om boligene med en gang! Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn som går der(lærer), veldig bra studentliv, om du er glad i å drikke litt=) De finner på mye der inne, ofte blir det nesten for mye, eget klubbhus, pub, har karneval, egne treff for studentene, juleball, sommerfester osv.. Så du vil ikke kjede deg der inne, selv om Volda er en litt ``dø`` by uttad;)

''veldig bra studentliv, om du er glad i å drikke litt=)''

Sånn er det vel alle steder...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...