Gå til innhold

graviditet


444666

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt frustert nå fordi at jeg har ikke fått mensen 3 dager etter menstruasjonen nå. 3. dag etter mensen om morgenen har jeg hatt gravid.test og det viste seg negativt. Jeg tror at jeg tok ikke riktig test pga jeg prøvde å tisse i urinsålen ca 5 sekunder og det viste ingenting. jeg ventet og det viste ikke noe eneste resultat og måtte ta urin i dassen HMMMM. Plustelig viste det seg etterpå.

Er mensen forsinket eller er jeg gravid eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Du store tid

Ehhh, om du putta graviditetstesten og lot den absorbere vannet fra do, kan jeg love deg at du ikke får riktig resultat på testen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, om du putta graviditetstesten og lot den absorbere vannet fra do, kan jeg love deg at du ikke får riktig resultat på testen..

hehe, morsomt av meg hmmm. 3 dag etter menstruasjonen har jeg ikke fått enda og begynner å lure på det om at jeg innbiller meg å være gravid eller er jeg gravid i virkeligheten? Hva om jeg ikke har fått menstruasjon 1 uke etter forventet mens selv om gr.t er negativt? Hva skal jeg gjøre? Da må jeg vente på ny menstruasjon om 1 mnd til eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du store tid

hehe, morsomt av meg hmmm. 3 dag etter menstruasjonen har jeg ikke fått enda og begynner å lure på det om at jeg innbiller meg å være gravid eller er jeg gravid i virkeligheten? Hva om jeg ikke har fått menstruasjon 1 uke etter forventet mens selv om gr.t er negativt? Hva skal jeg gjøre? Da må jeg vente på ny menstruasjon om 1 mnd til eller hva?

Ta en ny test, som du IKKE putter i do. Viser den negativt tre dager etter forventet mens, er du sannsynligvis ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en ny test, som du IKKE putter i do. Viser den negativt tre dager etter forventet mens, er du sannsynligvis ikke gravid.

ja, selvføli 3 dager gr.test. Men jeg synes at det virker jo litt rart.

Jeg er litt forvirret når det gjelder syklusen min.

Jeg fikk sist mens siden 18 juni. Skulle egentlig få 18 juli eller 21 juli idag, pga min syklus 31 dager. Derfor vet jeg ikke når jeg kan tas flere nye gr.tester igjen? jeg tok nettopp gr.test og det viste seg negativt enda. Mulig for tidlig?

Takkkkkk, pusen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bakvendtland

Ta en ny test, som du IKKE putter i do. Viser den negativt tre dager etter forventet mens, er du sannsynligvis ikke gravid.

Jeg tok test tre dager etter forventet mens, den var negativ. Nå har det gått over to uker, jeg fikk en blødning for noen dager siden, som gradvis har gitt seg, men dette var unormalt i forhold til vanlig mens, så jeg tok en test i dag- og den ble umiddelbart positiv (se tidligere innlegg). Så en kan få positiv test senere enn 3 dager etter forventet mens, dette pga eggløsning av og til forskyver seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...