Gå til innhold

Brystsmerter/Angst?


jente(1988)18år

Anbefalte innlegg

jente(1988)18år

Hei. Jeg har lenge hatt litt vondt i brystområdet. Det hele startet en natt med voldsomme krampetak oppe på venstresiden, litt under armen som ble sterkere for hver gang. I ettertid har jeg hatt mindre smerter på forskjellige områder i brystområdet. De kommer og går men varer ikke lenge og variere av styrke og kommer "langt innenfra".Krampene i siden har jeg ikke merket noe mer til. Legen min sier at dette kan være en slags form for angst. Jeg er 18 år, er begynt i ny jobb og mye skjer for tiden. Jeg har lenge før jeg fikk disse smertene bekymret meg og vært urolig for mine nærmeste (bla.) av ukjente grunner, og sliter sterkt med nerver. Men er jeg er så i tvil og redd for disse smertene. Er det virkelig normalt å ha slike smerter ved angstlidelser? Og hva var disse krampene jeg hadde den ene gangen? Det var skikkelig kramper!! Har aldri vært så redd før... På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...