Gå til innhold

Redd jeg er gravid..


90jente90

Anbefalte innlegg

Hei, den siste tiden har jeg vært redd jeg muligens er gravid. Jeg går på p-piller, merket er Loette hvis det har noe å si. Jeg har kjæreste og vi ligger sammen regelmessig, og jeg har aldri glemt å ta en pille noengang. Men i det siste så har magen min føltes ganske oppblåst rett under navelen, og livmoren min er lenger ned enn den pleier når jeg kjenner opp i skjeden. Jeg er utrolig bekymret over dette, og vet jo ikke når jeg kan ha blitt gravid. Jeg skal ha mensen om fire dager, men jeg har hørt at man ikke har menstruasjon men en bortfallsblødning når man går på p-piller, og at denne blødningen kommer selv om man er gravid..Stemmer det? Jeg har ikke tatt noen test ennå for jeg er på ferie, derfor jeg spør deg hva du tror. Det kan vel ikke ha gått mer enn tre måneder? Hilsen dypt bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Finnes det ikke apotek der du er på ferie? Stikk innom og kjøp deg en test, så finner du forhåpentligvis ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tatt pillen hver dag innenfor tidsrammen er sjansene minimale, men ingen prevensjon er 100 % sikker.

Vil bare fortelle at jeg oplevde å ikke få blødning en gang da jeg gikk på p-piller men var likevel ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen blødning når du er gravid selv om du går på p-piller. Når man tar p-pillene riktig hele tiden er det svært liten sjanse for å bli gravid. Men siden du er bekymret vil jeg anbefale deg å ta en test. Kjøp en på apoteket i morgen den dag! Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...