Gå til innhold

Koselig fjelltur!

Lillemus
 Del

Anbefalte innlegg

Lillemus

Ungene mine (snart 7 og 9 år), kjæresten og jeg har vært på fjelltur et par dager og det ble så koselig!

Vi lå i telt på en setervoll og utenfor gjerdet gikk både kyr, sauer og en kjempetam og veldig kosete fjordhest! :o) Vi var oppe på en topp i går, ungene har nok aldri vært så høyt oppe, men de var kjempeflinke! Hadde noen godispauser på vei opp da og opp kom vi til slutt. Måtte _klatre_ enkelte steder for det var dårlig med sti! :o)

Vel nede igjen badet vi i et lite fjellvann - 2 ganger! Usannsynlig kaldt var det, men vi badet alikevel! Natt til i går var det ca. -5 (!) så da var det litt kjølig for meg, men i natt var det mye varmere og rent deilig i teltene. I går var det knallsol fra skyfri himmel hele dagen og vi voksne var ikke like flinke med solkremen som ungene så vi er litt brente i dag gitt...

På vei hjem fra fjellet stoppet vi på en populær badeplass og tok en dukkert før vi kjørte videre - herlig!

Da vi kom hjem i ettermiddag var det første min kjære gjorde å logge seg på nettet, han skulle egentlig sjekke noe annet, men det første han kom over var en test av familietelt og den leste han med stor interesse... :o) Synes nå det funket greit med to telt også jeg, ett til ungene og ett litt større til oss voksne da.

Lite kvalme og ikke noe oppkast på turen - kanskje akupunkturarmbåndene mot bilsyke virkelig hadde noe for seg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Høres ut som en fin tur!

Kjørte dere langt for å komme til fjellet?

Vi var også på telttur i sommer, men da var vi på en campingplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Høres ut som en fin tur!

Kjørte dere langt for å komme til fjellet?

Vi var også på telttur i sommer, men da var vi på en campingplass.

Vi tok ikke tiden så vi er ikke helt enige i hvor langt det var, men bortimot 2,5 time kanskje? Herlig var det i alle fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Vi tok ikke tiden så vi er ikke helt enige i hvor langt det var, men bortimot 2,5 time kanskje? Herlig var det i alle fall! :o)

Høres så idyllisk ut! :D

Så da blir det ikke så lenge til neste tur? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 46

Det høyrdest koseleg ut :-)

Eg kjøpte meg 6 manns telt i sommer, men vi har kun overnatta i hagen :-) Mannen, eg og jentene. Nå er det 18 åringen med venner som har har okkupert det.

Mannen og eg hadde oss ein nydeleg fjelltur tidlegare i sommar. Det var på ein ekstra varm dag, så vi tok oss eit nakenbad i sjøen, bak øya, då vi kom ned att. Koseleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofline

Det høres deilig ut. Kjæresten min lovte meg en fjelltur i sommer, men det ser ikke ut som det blir noe av. *knurrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Det hørtes koselig ut ja!

Vi hadde også et par koselige turer på stølen da vi var på Vestlandet - sov innendørs da, men det var kviger og kalver og sauer med lam utenfor, og deilig frisk fjelluft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Det høres deilig ut. Kjæresten min lovte meg en fjelltur i sommer, men det ser ikke ut som det blir noe av. *knurrer*

Gi ham et spark bak! Det er jo så koselig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofline

Gi ham et spark bak! Det er jo så koselig! :o)

Ikke sant? :-) Han har desverre ikke så mye fri denne sommeren, får se om jeg får lokket ham med om to uker, for da har han minst ni dager fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...