Gjest Hanstholm - København 0 0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg tenkte å reise med masterferries fra Kristiansand til Hanstholm og skal til København. Kan noe si sånn ca. hvor lang tid det tar å kjøre fra H.Holm til Køben? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Seks timer vil jeg anta. Ifølge degulesider.dk tar det fire timer, nitten minutter og 22 sekunder hvis dere tar ferga Århus-Kalundborg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanstholm - København 0 0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Seks timer vil jeg anta. Ifølge degulesider.dk tar det fire timer, nitten minutter og 22 sekunder hvis dere tar ferga Århus-Kalundborg. Ok, takk skal du ha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Bruk denne til å regne ut reiserute og reisetid. http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/dyn/controller/Driving_directions 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.