Gå til innhold

Ung elsker


Gjest Definitivt ikke nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Definitivt ikke nå!

Heisann. Etter å ha vært singel en stund, har jeg nå fått meg en ung elsker... Jeg er 41, han er 25. Den greia med eldre kvinner - yngre menn har aldri vært i tankene mine. Jeg ble kjent med han på nett, men ikke med sånne intensjoner. Vi bare snakket, hadde det hyggelig og moro - fleipet masse. Så fant vi etterhvert ut at hvis ingen av oss var involvert med noen når sommeren kom, så kunne vi jo møtes og evt. hygge oss med hverandre. Dette tenkte vi at vi skulle fortsette med så lenge vi følte for det, eller til en av oss traff eller ble interessert i noen andre - med sikte på et mer "alvorlig" forhold. Ingen av oss har definert dette som noe vi vil satse videre på, nettopp på grunn av aldersforskjellen.

Nå har vi alså møttes litt, og jeg må si jeg koser meg. Jeg er ikke forelsket, tror jeg - men jeg liker han veldig godt. Så vidt jeg skjønner, er det gjensidig. Allikevel er det liitt rart, for vi har jo liksom gått inn i noe vi vet ikke vil vare.

Jeg merker at vi nok stusser litt, tenker "hva er dette"?, hvordan skal vi definere forholdet vårt osv. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg kan gå rundt og proklamere at jeg har fått meg en elsker som er 25... De han kjenner vet vel at han møter noen, men de vet ikke at jeg er 41. Litt kinkig, for vi synes egentlig ikke dette burde være noe å skjule heller...

Tanker om dette - anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Definitivt ikke nå!

Dere er voksne begge to. Dere er begge single og trives i lag med hverandre.

hva er problemet?

Vel, det som er rart, er at jeg tenker på dette med aldersforskjellen. Trodde aldri jeg ville tenke på det. Ikke i forhold til hva jeg selv syns, men hva andre måtte synes. Derfor er dette kanskje litt sånn "hemmelig" ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Vel, det som er rart, er at jeg tenker på dette med aldersforskjellen. Trodde aldri jeg ville tenke på det. Ikke i forhold til hva jeg selv syns, men hva andre måtte synes. Derfor er dette kanskje litt sånn "hemmelig" ennå...

Aldersforskjell? ja, han er yngre enn deg. Men han er jo voksen!

Jeg hadde stusset mer om han var 18...

Du skriver videre også at dere begge ikke anser dette til å være noe "alvorlig". Så da har jo dere lagt løpet: Dere er gode venner og elskere inntil en av dere finner en annen- eller av andre grunner ønsker avslutte forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke problemet.

Er dere elskere, så er dere elskere, ferdig med det og det er vel ikke nødvendig å vise det eller snakke om det til andre?

Er det ikke bare å knulle i vei og la det være slik det er da?

Dere jenter analyserer altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Definitivt ikke nå!

Jeg skjønner ikke problemet.

Er dere elskere, så er dere elskere, ferdig med det og det er vel ikke nødvendig å vise det eller snakke om det til andre?

Er det ikke bare å knulle i vei og la det være slik det er da?

Dere jenter analyserer altfor mye.

*noterer*

*prøver å ta lærdom*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har vært der, fra andre siden ...

Har vært i samme situasjon, fungerte fint en periode, ha dt fint så lenge det varer, men ikke bli forelska (lett å si) , tviiiiler på han er interessert i noe seriøst forhold, men hvem vet.

Jeg hoppet ihvertfall fort av da jeg forsto hun ble "seriøs".

No deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det som er rart, er at jeg tenker på dette med aldersforskjellen. Trodde aldri jeg ville tenke på det. Ikke i forhold til hva jeg selv syns, men hva andre måtte synes. Derfor er dette kanskje litt sånn "hemmelig" ennå...

Hmm jeg har også en ung elsker, han er 12 år yngre en meg, han er 25 år.

Han har fått sterke følelser for meg og ønsker at vi skal satse seriøst, jeg er vanvittig glad i ham men alderforskjellen stopper meg. Jeg tenker som så: hva om 10 år da er han 35 og jeg nærmer meg 50 og alderen synest godt. Nærvøs for at jeg ikke vil greie å holde meg ung for ham, viss dere skjønner? Er det dumt å tenke slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Definitivt ikke nå!

Hmm jeg har også en ung elsker, han er 12 år yngre en meg, han er 25 år.

Han har fått sterke følelser for meg og ønsker at vi skal satse seriøst, jeg er vanvittig glad i ham men alderforskjellen stopper meg. Jeg tenker som så: hva om 10 år da er han 35 og jeg nærmer meg 50 og alderen synest godt. Nærvøs for at jeg ikke vil greie å holde meg ung for ham, viss dere skjønner? Er det dumt å tenke slikt?

Det er vel omtrent dit vi begynner å komme nå også. Hvordan gikk det med deg og han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...