Gå til innhold

pcos


Gjest har vondt , overreagerer eg ?

Anbefalte innlegg

Gjest har vondt , overreagerer eg ?

hei eg har vore syk dei siste 12 md . vektøknig på 25kg. mista mye hår , kviser , deprimert . trøtthet , cyster på eggstokkane , kostholdet mitt er bra og tener jevnligt . så det er ikke sånn at eg har bevegd meg for lite ..... og for ei måned siden hadde eg mensen i kansje 2 timer og så slutta det , eg hadde så store smerten i magen , etter 3 dager tok eg og ringte til legevakten fordi eg følte at det ble for dumt tanke på at eg hadde litt mensen og berre såg for meg at d blei for dumt å komme pgr, mensen , men saken var jpo at eg blødde kun i cirka to timer og på dei 3 dager blødde eg ingenting , til slutt viste det seg at eg hadde blødd inn i magen/livmorområdet istadenfor, som gjorde at eg fekk en stor innfeksjon i mage. nyrene og dei områdene rundt eggstokkane og livmora. eg har vore på ultralyd , og der sa gynoklogen at han kunne se at det var pcos , men for å være helt sikker venter eg på svar på blodprøvane , skulle få svar for to vekar siden , men legen har reist på ferie så eg må nok vente i spennig litt lenger , men det eg egentlig lure på er hvis det skjer det samme , at eg kun blør i lita stund , med store smerter skal eg ta kontakt med legevakta igjenn , eller er det berre eg som overreagerer , sist gong venta eg litt for leinge som gjorde sykehusopphold på 3 dager og masse medisiner og antibiotka etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...