Gjest ier 0 0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Umulig kombinasjon? Hater våte flekker under armene, skjer ikke ofte, men foretrekker ALDRI. Derfor er kanskje ikke krystaldeo noe for meg, det beskytter jo bare mot lukt. Men finnes det noe som er virkelig effektivt og samtidig relativt "naturlig"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Eneste jeg vet er aluminiumklorid, men du vil jo ha mest mulig naturlig. Vet ikke om det finnes noe "naturlig" som hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krystalldeo-fan 0 0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg bruker krystaldeo under føttene nettopp for å slippe fukt jeg, og det har virket over all forventning i flere år nå. Ved å unngå fukt, så slipper en jo gjerne lukt også. Før kunne jeg ikke gå barbent i sandaler om sommeren. jeg skled regelrett ut av dem. Og andre sko ble ødelagt inni selv om jeg brukte sokker. Nå er det aldri noe problem lenger. Kan ikke skjønne at det ikke skal virke like bra under armene egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ier 0 0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg bruker krystaldeo under føttene nettopp for å slippe fukt jeg, og det har virket over all forventning i flere år nå. Ved å unngå fukt, så slipper en jo gjerne lukt også. Før kunne jeg ikke gå barbent i sandaler om sommeren. jeg skled regelrett ut av dem. Og andre sko ble ødelagt inni selv om jeg brukte sokker. Nå er det aldri noe problem lenger. Kan ikke skjønne at det ikke skal virke like bra under armene egentlig. Så bra! Hvilket merke bruker du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krystalldeo-fan 0 0 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Så bra! Hvilket merke bruker du da? Lurer på om det het Samsons eller noe slikt før, i helsekost. De har byttet navn i det siste, så husker ikke det nye. Men de har pleid å ha bare en type i den helsekostkjeden jeg handler i allefall. Har kastet toppen på emballasjen nemlig, for det er så lite igjen. Men det er snart tre år siden jeg kjøpte den her nå, den er utrooooolig drøy. Den ser ut som en vanlig deo i formen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth1365380359 412 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 stop24 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 stop24 Er den uten nifse kjemikaler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth1365380359 412 0 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er den uten nifse kjemikaler? Vet ikke hva som er nifst for deg. Den selges på apoteket. Du får sjekke ut. Jeg liker den godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke hva som er nifst for deg. Den selges på apoteket. Du får sjekke ut. Jeg liker den godt. Jeg bruker den selv jeg, men jeg trodde ikke det var sånn en allergi-, mv. vennlig sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.