Gå til innhold

bekken infeksjon,eggstokker


Gjest svovel

Anbefalte innlegg

Gjest svovel

Fikk konstantert bekken/eggstokk bet. i går.er 50 år. 1.Har fjernet galleblæra pga betennelse i galleblære/lever.Har den betennelsen jeg har fått nå noen sammenheng?(fjernet for 1,5 år siden.)Tåler ikke all mat ennu men går bedre. 2Har kjent til litt muring i magen men mest på H side ned mot lysken,litt ømt til tider over veikryggen og merket litt små dunking,føles litt som det renner i.Har det noe med diagonosen og gjøre? 3.Har fått Flagyl 400 mg x 3 pr dg i en uke.Doxilin 100 mg x 2 i 14 dager.Blir kvalm og slapp av dette,er det normalt.Er redd for og spise så mye medisin,er det hart for kroppen dette? 3 Jeg har ingen feber, men trykkfornemelse ved gange er det normalt med slik betennelse? 4.Er det best og holde seg i ro? har vært på jobb i dag men det var veldig slitsomt? 5. tar det lang tid til at jeg kan merke bedring av medisinen? 6.Kjenner litt difuse smerter i endetarmen,er det normalt?j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ruvanlig aa faa slik infeksjon i din alder med mindre du har hatt en spiral i mange aar. Er det en gynekolog som har stillet diagnosen? Hvilken verdi var det paa CRP, en spesiell proeve ved infeksjon? er blindtarmsbetennelse utelukket? 1. Det er ingen sammenhang mellom bekkeninfeksjon og gallesykdommen. 2. Symptomene du beskriver er vanlige ved infeksjon. 3. Det du faar er vanlig behandling og vanlige bivirkninger. Det er viktig at du tar kuren helt ut som forskrevet av legen. .Trykk er vanlig 4. Du boer absolutt faa sykmelding og holde deg i ro. 5. Du skulle bli bedre etter noen dager. 6. Betennelsen strekker seg ofte ned mot endetarmen. Jeg synes bestemt at du skal undersoekes av gynekolog som ogsaa kan utfoere ultralyd. Ofte er det nodevendig med operasjon for aa faa kurert infeksjonen. God bedring, vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...