Gå til innhold

Noen sykepleiere her?


Gjest (yves)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kanskje ikke så tullete som noen tror?

Dette må da være et køddeinnlegg!!

Tjaaa, si ikke det ... I Danmark er pleiere som skal tas seg av det seksuelle behovet til syke som ikke klarer det selv ansatt offentlig.

Det er ikke tull, så det i en dokumentar.

Forbedrer livskvaliteten betraktelig, men å regne med vanlige sykepleiere skal ta seg av jobben er kanskje litt far fetched, men se ikke bort fra noen ikke bryr seg om det.

Har jo hørt historier om sånt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, si ikke det ... I Danmark er pleiere som skal tas seg av det seksuelle behovet til syke som ikke klarer det selv ansatt offentlig.

Det er ikke tull, så det i en dokumentar.

Forbedrer livskvaliteten betraktelig, men å regne med vanlige sykepleiere skal ta seg av jobben er kanskje litt far fetched, men se ikke bort fra noen ikke bryr seg om det.

Har jo hørt historier om sånt ...

Høres ut som en klassisk sex-fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på sykepleien var det faktisk et eget emne om seksualitet og at det var sykepleierens oppgave å tilrettelegge osv osv. Ærlig talt. Jeg driter vel i seksuallivet til folk. Leste ikke det pensumet, det ble for tullete for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Tjaaa, si ikke det ... I Danmark er pleiere som skal tas seg av det seksuelle behovet til syke som ikke klarer det selv ansatt offentlig.

Det er ikke tull, så det i en dokumentar.

Forbedrer livskvaliteten betraktelig, men å regne med vanlige sykepleiere skal ta seg av jobben er kanskje litt far fetched, men se ikke bort fra noen ikke bryr seg om det.

Har jo hørt historier om sånt ...

Jeg innbiller meg å ha lest at nederland har et slikt system. Men det gjelder da kun de som ikke er i stand til å tilfredsstille seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanskje ikke så tullete som noen tror?

Jeg innbiller meg å ha lest at nederland har et slikt system. Men det gjelder da kun de som ikke er i stand til å tilfredsstille seg selv.

Ja, det er litt av tanken bak systemet antar jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @ppel

Ja, det er litt av tanken bak systemet antar jeg :)

Er det ikke helst for pasientgrupper som kan bli aggressive (og dermed vanskelige for pleiesystemet) av mangel på seksuell utløsning at de har et slikt tilbud i enkelte land da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, si ikke det ... I Danmark er pleiere som skal tas seg av det seksuelle behovet til syke som ikke klarer det selv ansatt offentlig.

Det er ikke tull, så det i en dokumentar.

Forbedrer livskvaliteten betraktelig, men å regne med vanlige sykepleiere skal ta seg av jobben er kanskje litt far fetched, men se ikke bort fra noen ikke bryr seg om det.

Har jo hørt historier om sånt ...

Hva i all verden var det for dokumentar? Jeg bor i landet og har aldri hørt om det. Men så er det kanskje grunnen til at det er mangel å pleiepersonale her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest myffmaff

Ja, det er litt av tanken bak systemet antar jeg :)

Det var vel ikke vanlige pleiere, i den forstand vi tenker på det.

Det var vel noen få, som hadde valgt dette som "jobb". Vil ikke tro det er så utbredt nei.

De så litt sære ut de folkene i dokumentaren synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel ikke vanlige pleiere, i den forstand vi tenker på det.

Det var vel noen få, som hadde valgt dette som "jobb". Vil ikke tro det er så utbredt nei.

De så litt sære ut de folkene i dokumentaren synes jeg.

Prostituerte med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...