Gå til innhold

Det eneste som manglet??


sant å si

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye tyder jo på at dama har innhalert mer enn hun burde. Etter min mening nok en spiker i kisten for monarkiet. Ser frem til å selv kunne velge hvem som skal representere Norge utad. Et kongehus som babler om lysfontener, har kontakt med engler og som opererer som spådame iallefall ikke noen god reklame for landet.

Nei, vekk med hele denne dekadente gjengen og inn med republikken. NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg synes hun er tøff som tør å fortelle om evnene sine :)

En i min slekt har healingevner, men det er strengt hemmelig. Han synes det er fryktelig pinlig og er redd for å bli ledd ut, så det er kun hans nærmeste som får nye godt av evnene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tyder jo på at dama har innhalert mer enn hun burde. Etter min mening nok en spiker i kisten for monarkiet. Ser frem til å selv kunne velge hvem som skal representere Norge utad. Et kongehus som babler om lysfontener, har kontakt med engler og som opererer som spådame iallefall ikke noen god reklame for landet.

Nei, vekk med hele denne dekadente gjengen og inn med republikken. NÅ!

Takk, takk.

To sjeler og en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte har slike evner. Hvorfor skulle ikke hun kunne ha det? Man er da ikke gal av den grunn.

Og jeg er enig med togli i at det er sprekt gjort av henne å stå fram med dette. Hun er tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er tøff som tør å fortelle om evnene sine :)

En i min slekt har healingevner, men det er strengt hemmelig. Han synes det er fryktelig pinlig og er redd for å bli ledd ut, så det er kun hans nærmeste som får nye godt av evnene ;)

... og noen noen mennesker forteller at de har vært kidnappet av romvesner også. Ser ikke helt forskjellen mellom dette og engler, ikke helt i vater noen av disse, etter min mening.

Så Jannicke Jarlum og Martha L har nok mye å snakke om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tyder jo på at dama har innhalert mer enn hun burde. Etter min mening nok en spiker i kisten for monarkiet. Ser frem til å selv kunne velge hvem som skal representere Norge utad. Et kongehus som babler om lysfontener, har kontakt med engler og som opererer som spådame iallefall ikke noen god reklame for landet.

Nei, vekk med hele denne dekadente gjengen og inn med republikken. NÅ!

Jepp. Så enig, så enig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tro-lig

Hentet fra VGNett i dag:

- "Prinsessen er fri til å tro og mene akkurat det hun vil, men det er alltid litt trist når folk velger å mene og innbille seg så mye rart. Det er min oppfatning, sier Dyrendal." (religionshistoriker Asbjørn Dyrendal.)

Dette kan man da si om de fleste religioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir folkeavstemning hvorvidt vi skal fortsatt ha monarki i Norge så kommer jeg til å stemme mot monarki - dette var dråpen som fikk begeret til å renne over. Har store problemer med å tro på "Åndenes makt" etc..... Egentlig begristret for Kronprins Håkon, men Märtha og Ari derimot - litt mektige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

... og noen noen mennesker forteller at de har vært kidnappet av romvesner også. Ser ikke helt forskjellen mellom dette og engler, ikke helt i vater noen av disse, etter min mening.

Så Jannicke Jarlum og Martha L har nok mye å snakke om!

Jeg skjønner at folk reagerer på slike ting, men synes likevel ikke man skal latterliggjøre de som muligens ser ting vi andre ikke ser.

Selv er jeg ikke i nærheten av å ha overnaturlige evner, men jeg har folk i slekta som har evner utenom det vanlige. Får vondt av dem og føler behov for å forsvare dem overfor "besservissere" som ikke har noe som helst grunnlag for å kunne vite hva de snakker om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kalle henne synsk er vel en konklusjon journalisten trekker, og det er å trekke den altfor langt utfra hva Märtha selv sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir folkeavstemning hvorvidt vi skal fortsatt ha monarki i Norge så kommer jeg til å stemme mot monarki - dette var dråpen som fikk begeret til å renne over. Har store problemer med å tro på "Åndenes makt" etc..... Egentlig begristret for Kronprins Håkon, men Märtha og Ari derimot - litt mektige!

I teorien er Märtha og i hvert fall ikke Ari en del av de kongelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra VGNett i dag:

- "Prinsessen er fri til å tro og mene akkurat det hun vil, men det er alltid litt trist når folk velger å mene og innbille seg så mye rart. Det er min oppfatning, sier Dyrendal." (religionshistoriker Asbjørn Dyrendal.)

Dette kan man da si om de fleste religioner.

Hehe... Han dret litt på draget der. Han kan da umulig vite det, religionshistoriker aldri så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og noen noen mennesker forteller at de har vært kidnappet av romvesner også. Ser ikke helt forskjellen mellom dette og engler, ikke helt i vater noen av disse, etter min mening.

Så Jannicke Jarlum og Martha L har nok mye å snakke om!

Og du vet mer om dette enn andre fordi...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...