Gå til innhold

Noen høygravide her? Jeg er i uke 37:)


lece

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i min uke 37 nå og neste uke går jeg ut i sv.perm - har hatt ferie noen uker nå og angrer ikke på det:)

Formen er bra, magen stor - alle sier den har synket men jeg føler at babyen er like mye oppe som nede...skal til legen denne uken så det blir spennende.

Merker at jeg blir fortere sliten og må nol begynne å ta en blund i løpet av dagen.

Hvordan er det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solstice

Jeg er 39 uker i dag, og klar for å bli ferdig :) Tok også ut ferie før permisjonen startet, så jeg har hatt fri en god stund nå. Greit å kunne ta ting i litt roligere tempo, det blir tungt mot slutten. Heldigvis har det ikke vært så varmt i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 38 uker nå. Har vært sykemeldt siden februar pga bekkenløsning, men de siste ukene har det heldigvis blitt mye bedre.

Hodet er ikke i nærheten av å feste seg. Hun ligger endelig riktig vei, men veldig langt over bekkenet så jeg føler jeg har babyen "oppi halsen". Det begynner å bli ubehagelig å bøye meg og sånn, og jeg har veldig halsbrann nå for tida.

Hadde planer om å begynne å gjøre klar til babyen denne uka, men har ikke kommet igang enda. Har i det minste pakket en bag til sykehuset da, så kan vel i teorien mannen fikse resten mens jeg er på sykehuset. Men jeg skal snart finne frem seng og sånn til lille mini da. :D

Begynner å føle meg klar for å bli ferdig med dette svangerskapet og. Bytter på å tenke at det er altfor lenge igjen (2 uker til termin og 3 uker til jeg tror jeg føder) og å tenke at det er fryktelig synd jeg ikke skal være gravid så mye mer. Fornuften min og mannen sier at det holder med 2 barn, så det er ikke sikkert jeg får oppleve dette igjen noen gang. Det er utrolig koselig å kjenne på spark, dult og hikking syns jeg da. Litt vemodig at det liksom må ta slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. 38 uker og fem dager her, og _skikkelig_ klar for å få ut den ungen;) Mor er forkjøla, tungpusta og kvalm, men lillegutt har det heldigvis fint. Han ligger fint til, med hodet festet, så alt er i grunn klart.

Lykke til, alle sammen, snart er vi (flerbarns)mødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...