orpah 285 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 spiser antibiotika mye nå¨fordi jeg har en kraftig infeksjon.Så tar jeg sterke smertestillende og blir kvalm og uvel og vondt i magen. Har dere noe tips. Dette er ikke gøy altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Surmelk og yoghurt er demper kvalme og magebesvær ved antibiotika. Min favoritt er skummet kulturmelk med blåbærsyltetøy (som jo også er bra for magen). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 954 389 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Afipran på resept hjelper meg i hvert fall, både når det gjelder antibiotika og morfintabletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kvalmestillendes, som Dorthe nevner, hjelper. Så ta kontakt med legen. Magetrøbbel kan man også få av antibiotika, så du bør ta snille tarmbakterier (siden antibiotikaen ikke bare dreper de slemme, men også snille) Jeg blir kvalm og uggen av både antibiotika og smertestillendes, men har hjelp av kvalmestillendes, og snille bakterier. Biola kan brukes, og idoform. Hjelper ikke det, finnes det enda sterkere tarmbakterier du kan ta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.