Gå til innhold

Så er det på'an igjen....


Shadow 650

Anbefalte innlegg

Han og eg har "snust" litt, men ikke tatt linja helt ut..

Titt og ofte ringte han meg fra jobben om morgenen, etter å ha fått en "god morgen"-melding. Da visste han at eg låg hjemme under dyna. (eg var student, da)

I april var han på jobbreise, og ringte fra hotelrommet. Det ble en intens telefonsex..

Karen fikk dårlig samvittighet overnfor dama, og sa at nå skulle han slutte å ringe meg eller svare på SMS...

Eg har på en måte forsont meg med dette, men ikke klart å "gi slipp". Sendt en og annen SMS uten å fått svar.. I dag sendte eg en "god morgen", og pina meg.... der ringte han meg jammen døtte meg. :c)

*sukk*

Ikke skjønner eg helt hvor dette vil ta veien. Om han kommer til å velge meg allikevel. Men det er lov å håpe.

Han er ikke pen på noen måter, men det er "noe" med han som eg reagerer på.

Vi får se hva som skjer, :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Han er mest sannsynlig smigret og nyter at du er interessert. Han nyter oppmerksomheten, og det at han har "draget" på deg.

Men når det kommer til stykket, skal det MYE til for at han forlater kona.

Budskap: Finn en annen for å redusere sjansen for å bli såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skuffetoveratdetteskjer

Bare det at du VET at karen har dame, og FORTSATT holder på med han sier sitt!

Det kommer ingenting godt ut av dette! Jeg har en kar som har gjort akkurat det samme som han karen du flørter med. Var helt JÆVLIG å finne ut at ei anna jente som VISSTE at han var opptatt, ble med på dette! For guds skyld! Ha LITT respekt for hun andre som kanskje aner/aner ikke at typen holder på med dette!

Følelseslivet er helt ødelagt for meg pga det som dere to kanskje mener er uskyldig! Følelser er aldri uskyldig!!! Får klump i halsen når jeg tenker på repektløsheten her i verden!

Jeg kunne ikke finne meg i å holde på med en kar som er opptatt!!! ER det så vanskelig (å forstå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mest sannsynlig smigret og nyter at du er interessert. Han nyter oppmerksomheten, og det at han har "draget" på deg.

Men når det kommer til stykket, skal det MYE til for at han forlater kona.

Budskap: Finn en annen for å redusere sjansen for å bli såret.

Du har et poeng. Eg har mange ganger tenkt det samme. At han ønsker bekreftelse.

Han ringte i sted. Vi pratet helt vanlig, men eg reagerte på pusten hans som endret seg... skal så lite til... Eg fikk iallefall "utløp" på enerom etterpå. Ikke gale bare det.. Lenge siden eg har vært så ***.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...