Gå til innhold

hvem er faren?


mamma86

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er gravid i min 33 uke.Noe som er veldig spennende.Men er litt redd for at jeg ikke kan si med 100% sikkerhet på hvem som er faren.Min siste mens var 4.12.06..Og den 18-19 desember lå jeg med X(som da var eksen min)Så ca en uke etter,rundt den 25-26desember l lå jeg med en annen en Y. Og ca 10 dager etter der skulle jeg hatt min neste mens.Jeg testet meg den 4 Januar og da slo den ut svakt posetiv ganske fort.Etter prat med helsesøster og legen ble d bekreftet at jeg var gravid.Jeg er nå sammen med X igjenn,å jeg føler d er han som er faren.Y vet ikke d en gang...Men jeg blir mer å mer usikker til nærmere fødselen kommer siden jeg ikke kan si til min kjæreste at d er 100% sikkert at det er hans barn..Og også han vil gjerne vite.Har du noen teori om hvem d kan vere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt umulig å si. Hvis du vil vite det sikkert må det nok en dna-test til, hvis du ikke kan se etterpå hvem barnet ligner på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min syklus ville det garantert være X som var faren. Eggløsning er vanligvis ca 14 dager etter første dag mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvor lang syklus du har. Jeg har alltid hatt ganske kort menssyklus, så hvis det var meg ville nok Y vært mest sannsynlig. Blodtyping av barnet kan i noen tilfeller utelukke en potensiell far. Ellers blir det jo DNA-test da, så får dere i hvertfall et sikkert svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier; det kommer helt an på sykluslengden din. Da jeg ble gravid med størstejenta mi, hadde jeg første dag i siste mens 2. desember, og vi hadde sex 23. og 26. desember. En av de dagene ble hun unnfanget.

Så hadde det vært meg, ville nok Y vært faren.

DNA-test etter fødsel er nok en god idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...