mamma86 1 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Jeg er gravid i min 33 uke.Noe som er veldig spennende.Men er litt redd for at jeg ikke kan si med 100% sikkerhet på hvem som er faren.Min siste mens var 4.12.06..Og den 18-19 desember lå jeg med X(som da var eksen min)Så ca en uke etter,rundt den 25-26desember l lå jeg med en annen en Y. Og ca 10 dager etter der skulle jeg hatt min neste mens.Jeg testet meg den 4 Januar og da slo den ut svakt posetiv ganske fort.Etter prat med helsesøster og legen ble d bekreftet at jeg var gravid.Jeg er nå sammen med X igjenn,å jeg føler d er han som er faren.Y vet ikke d en gang...Men jeg blir mer å mer usikker til nærmere fødselen kommer siden jeg ikke kan si til min kjæreste at d er 100% sikkert at det er hans barn..Og også han vil gjerne vite.Har du noen teori om hvem d kan vere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor 15 790 0 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Helt umulig å si. Hvis du vil vite det sikkert må det nok en dna-test til, hvis du ikke kan se etterpå hvem barnet ligner på da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM 0 0 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Med min syklus ville det garantert være X som var faren. Eggløsning er vanligvis ca 14 dager etter første dag mens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken 5 098 0 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det spørs hvor lang syklus du har. Jeg har alltid hatt ganske kort menssyklus, så hvis det var meg ville nok Y vært mest sannsynlig. Blodtyping av barnet kan i noen tilfeller utelukke en potensiell far. Ellers blir det jo DNA-test da, så får dere i hvertfall et sikkert svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken 5 098 0 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Beklager, mente at X ville vært mest sannsynlig i mitt tilfelle.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 3 547 0 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Som de andre sier; det kommer helt an på sykluslengden din. Da jeg ble gravid med størstejenta mi, hadde jeg første dag i siste mens 2. desember, og vi hadde sex 23. og 26. desember. En av de dagene ble hun unnfanget. Så hadde det vært meg, ville nok Y vært faren. DNA-test etter fødsel er nok en god idé. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.