Gå til innhold

Tipse Se&Hør


Gjest skal jeg ringe?

Anbefalte innlegg

Gjest skal jeg ringe?

Jeg vet noe om noen kjendiser og vurderer ringe Se&Hørs tips telefon. Det jeg vet er ikke noe negativt eller slemt om disse kjendisene så dette vil ikke såre dem på noe vis, ellers hadde jeg ikke vurdert det. Jeg vet også at dette tipset vil se&hør definitivt like, men det kan såklart hende de allerede vet det.

Uansett, det står på baksiden av se&hør at de premierer med opptil 20 000kr tipset, men er dette sant tror dere? Er det virkelig noen som får så mye penger for et tips? Og hvordan bestemmer de hvor mye man skal få? kan jeg risikere å komme med tipset og ikke få noe for det i det hele tatt (gitt at de likevel bruker tipset, og ikke visste om det på forhånd)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De vurderer hva tipset er "verdt", om det er en skikkelig godbit og sensasjon/forsideoppslag eller bare en liten ting. Og graderer honoraret ut fra dette.

Jeg synes IKKE du burde ringe. Jeg har alltid lurt på hva slags tullinger det er som tipser Se og Hør, og iikke har forståelse for at også kjendiser må få lov til å skjerme deler av privatlivet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal du ikke ringe!

Jeg kan knapt tenke meg noe mer patetiske enn mennesker som gjør noe slikt. At det er penger med i bildet gjør det enda verre. Æsj, tenke å selge andres privatliv på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ring du

Ring du :), så lenge det ikke "skader" noen. De vurderer tipset ditt allikevel, så det er ingen krise, vet de om det og ikke vil skrive om det så kommer det ikke på trykk allikevel.

20.000 ...... er det ikke 100.000 som er "topp-lønna" for tips da .... trodde det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg hadde aldri ringt! Samvittigheten min ville vært supersvart, så de pengene hadde nok vært ubehagelige å bruke. Kjendiser fortjener litt privatliv de også.

Siden jeg er døv og derfor en god munnavleser, så jeg hva en kongelig (skal ikke nevne hvem;)) sa til en annen under en offisiel tilstelning. Artige greier;) Datra mi ble i fyr og flamme og mente jeg burde ringe Se&Hør med det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri ringt! Samvittigheten min ville vært supersvart, så de pengene hadde nok vært ubehagelige å bruke. Kjendiser fortjener litt privatliv de også.

Siden jeg er døv og derfor en god munnavleser, så jeg hva en kongelig (skal ikke nevne hvem;)) sa til en annen under en offisiel tilstelning. Artige greier;) Datra mi ble i fyr og flamme og mente jeg burde ringe Se&Hør med det samme ;)

Nå ble jeg nysgjerrig gitt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er sikkert! Alle får ikke 20 000 kr, kanskje månedens tips eller noe sånt. Jeg vurderte selv å tipse Se og Hør en gang, men det var bare fordi kjendisen var en megaidiot og oppførte seg meget klanderverdig mot en bekjent av meg. Egentlig burde han blitt politianmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Jeg hadde aldri ringt! Samvittigheten min ville vært supersvart, så de pengene hadde nok vært ubehagelige å bruke. Kjendiser fortjener litt privatliv de også.

Siden jeg er døv og derfor en god munnavleser, så jeg hva en kongelig (skal ikke nevne hvem;)) sa til en annen under en offisiel tilstelning. Artige greier;) Datra mi ble i fyr og flamme og mente jeg burde ringe Se&Hør med det samme ;)

Si hva h*n sa da! *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Si hva h*n sa da! *nysgjerrig*

Var bare en av dem som var litt lei av å hilse altfor lenge på noen biskoper og sa noe diskret til sin partner i den forbindelse ;)

Men nå sier jeg ikke mer altså!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Betalingen blir nok utregnet etter hvor mye tipset er "verdt".

Jeg hadde ikke ringt! Jeg synes ikke noe om slikt, la de få være i fred. Jeg var en gang med på en episode som se og hør nok hadde likt, en bekjent av meg var der også, og ville ringe se og hør. Heldigvis fikk jeg henne fra det, disse kjendisene er faktisk mennesker, og selve episoden kunne misoppfattes, for se og hør moderere seg ikke når de skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare en av dem som var litt lei av å hilse altfor lenge på noen biskoper og sa noe diskret til sin partner i den forbindelse ;)

Men nå sier jeg ikke mer altså!!!!! :-)

De er jo også bare mennesker... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest midia

Vi møtte en topp fotballspiller på fylla en gang, vi tok bilde av han med mobilen.

Bildet ble aldri sendt videre verken til se og hør eller andre, selv om det kunne vært en høyaktuell sak for se og hør :)

Stakkars mannen hadde det jo gøy med kompisene sine.

Hold saken for deg selv du og tjen deg penger på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...