Gå til innhold

hva får jeg i støtte?


veslepusen

Anbefalte innlegg

Syns det er så vanskelig å finne tall for hvor mye jeg vil få istøtte, har skjønt det med svangerskapspenger og hvor mye barnetrygden er på, men jeg blir enslig mor,har hørt noe om at da får en dobbel barnetrygd? eller?lett på nav sine sider men det står jo ikke beløp man får som enslig mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NAV sine internettsider

Søk på stønad til enslig forsørger - (overgangsstønad), barnetrygd og barnebidrag/ bidragsforskudd på NAV sine sider. Man kan få overgangsstønad 2 måneder før fødsel. Hva du vil motta i overgangsstønad avhenger av hvor mye inntekt du har.

Enslig forsørger kan søke om dobbel barnetrygd.

Barnebidraget fastsettes ut fra avtale mellom deg og faren. En kan få NAV til å beregne hva som er rimelig, dette avhenger av samværsmengde og deres inntekter. Tror det fins en kalkulator på dette.

Dersom dere har 50/50 daglig omsorg så vil dere få en barnetrygd hver og du vil ikke få bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...