Gå til innhold

Forvirra


Gjest mannfolk altså

Anbefalte innlegg

Gjest mannfolk altså

Er så utrolig forvirra.. Dater en fyr, men klarer ikke å la være å tenke på en anne, hele tiden.. Den andre er en jeg ser hver dag, vi har rotet endel, ellers aner jeg ikke hva han tenker om meg.. Han er egentlig ikke noe spesielt, han jeg dater er i utganspunktet så mye bedre fyr.. Men tanken på han andre er der hele tiden. Føler at jeg må finne ut av det med han. Men hva er vitsen? Det føles ikke som om det kan bli noe, om jeg prøver så mister jeg han jeg dater...

Trenger litt input her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har noen følelser for ham du dater og tviler på at du kan få det er det forholdet ganske dødfødt synes jeg. Hva med å finne ut av hva den andre fyren tenker om deg, eller er han helt "umulig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannfolk altså

Hvis du ikke har noen følelser for ham du dater og tviler på at du kan få det er det forholdet ganske dødfødt synes jeg. Hva med å finne ut av hva den andre fyren tenker om deg, eller er han helt "umulig"?

Hadde følelser for han jeg dater nå, helt til han andre dukket opp igjen.. Han andre er interessert, men jeg vet ikke hva han er interessert i egentlig. Og nå kommer jeg ikke til å treffe han hele tiden lenger heller, men jeg må finne ut av om det kan bli noe med han andre, han er bare umulig å skjønne seg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...