Gå til innhold

Hvilke panner skal jeg kjøpe til matlaging?


Gjest nye panner til matlaging

Anbefalte innlegg

Gjest nye panner til matlaging

Kjøpte for ett halvt år siden to høyangpanner m/teflonbelegg. Disse pannene kostet 7 og 900 kr stk. Jeg er ikke fornøyd med disse pannene, pga av belegget gradvis blir litt og litt borte inni pannen. Synes ikke disse var verd pengene på noen måter og føler disse pannene er oppskrytte. Nå skal jeg kjøpe et par nye, men vet ikke hvilken. Har du noen skikkelige gode panner som jeg kan ha lenge å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det enkle er ofte det beste

Om de bare har holdt et halvt år, får du reklamere på dem. Med mindre du har brukt stål e.l. i dem under matlaging.

Jeg har en teflonpanne fra Rema 1000. Kjøpte den for seks år siden, brukt den masse og den er ikke slitt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anna774

Jeg har en stekepanne i titan, den er kjempebra og teflonen har ikke blitt noe som helst slitt selv om jeg ikke har vært s å f link til å ikke bruke metallredskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler jernpanne. Jeg har hatt mange teflonpanner og blir irritert hvor fort belegget forsvinner. Nå har jeg kjøpt en Jamie Oliverpanne, den var dyr men jeg fikk beskjed om at det var evighetgaranti selv om man brukte stålredskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har en stekepanne i titan, den er kjempebra og teflonen har ikke blitt noe som helst slitt selv om jeg ikke har vært s å f link til å ikke bruke metallredskaper.

Vi har også en slik. Kostet dobbelt så mye som en god teflonpanne, og trodde den skulle vare lenge. Den er bare et par-tre år gammel, men er nå mer stick enn non-stick. Vet ikke hvorfor, mulig har den vært for varm.

Den gode gamle jernpannen er like god, og den har hatt i minst 15 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med teflonpanne, Scanpan. Den har fem års garanti. Den første panna vi kjøpte ble fort slitt, og den gikk vi tilbake til butikken med og fikk ny panne uten spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...