Gå til innhold

Til London


ban1977

Anbefalte innlegg

Hva er "beste" måten å komme seg dit på utenom fly?

Må dit i August men har massiv flyskrekk så det er ikke en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kanskje du bør bli hjemme?

Tja, cruise til Newcastle og så tog til London? Koster en liten formue, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanskje du bør bli hjemme?

Vet ikke hva som er best eller billigst, men en mulighet er fly til Paris og tog til London.

Fly til Paris? Når h*n har massiv flyskrekk? Da kunne h*n jo like greit flydd til London?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Fly til Paris? Når h*n har massiv flyskrekk? Da kunne h*n jo like greit flydd til London?

Hehe, det har du rett i, var visst en kortslutning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er best eller billigst, men en mulighet er fly til Paris og tog til London.

He he, nå fikk jeg meg en god latter :-)

Fort fjort ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, cruise til Newcastle og så tog til London? Koster en liten formue, men.

Det som er dumt er at jeg MÅ være der, får vel sette meg i bilen.

Noe anelse om hvor lang tid det tar? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanskje du bør bli hjemme?

Det som er dumt er at jeg MÅ være der, får vel sette meg i bilen.

Noe anelse om hvor lang tid det tar? :-)

Tja, ifølge map24.com, tar det ca. 52 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

He he, nå fikk jeg meg en god latter :-)

Fort fjort ;-)

Hehe, kjenner en som nylig reiste til London via Paris, og kom til å tenke mer på vedkommende enn på ban1977's flyskrekk :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vet ikke hva som er best eller billigst, men en mulighet er fly til Paris og tog til London.

Da kanskje bedre med TOG til London via Paris :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angstens beste venn er unngåelse. For hver gang du unngår det du er redd for blir den verre. Mitt råd er å ta fly. Flyskrekken er sikkert veldig ubehagelig, men ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Kom deg på et flyskrekk-kurs og get over it.

Det er meget klønete å komme seg til London uten fly. Og det er ikke lange flyturen. Du fikser det helt sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hypnose skal man bli kvitt flyskrekk på 1-2 seanser, har jeg hørt.

Forøvrig leste jeg noe på psykiatri-forum her en dag, og fritt fra hukommelsen er det visst slik at muligheten for å havne i en flyulykke er så mikroskopisk at du må fly hver eneste dag i 14000 år før du - statistisk - kommer ut for en ulykke. Det hjalp litt på flyskrekken min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ekstrem flyskrekk jeg også, med kjempeangst og panikk, men jeg flyr ofte og kom hjem fra London i går. Jeg kan gi deg noen gode tips hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Hvor bor du?

Den enkelse løsningen er nok å ta båten fra Stavanger eller Bergen. Den tar rundt et døgn. Du kan ta med bilen. Så kjører du til London fra Newcastle. Evt la bilen stå igjen på kaia og ta tog fra Newcastle.

Det koster fra 600 kr hver vei for en person og bil på båten. Uten bil sparer du noen hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du?

Den enkelse løsningen er nok å ta båten fra Stavanger eller Bergen. Den tar rundt et døgn. Du kan ta med bilen. Så kjører du til London fra Newcastle. Evt la bilen stå igjen på kaia og ta tog fra Newcastle.

Det koster fra 600 kr hver vei for en person og bil på båten. Uten bil sparer du noen hundrelapper.

Hva er vitsen med å ta med bilen hvis den bare skal stå igjen på kaia i Newcastle? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Hva er vitsen med å ta med bilen hvis den bare skal stå igjen på kaia i Newcastle? :-)

Kjekt å slippe å gå den lange trappen og brua som gjerne er når du skal av fergen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Kjekt å slippe å gå den lange trappen og brua som gjerne er når du skal av fergen da :-)

La bilen stå igjen på kaia i Stavanger eller Bergen, såpass skjønte du vel....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...