Gå til innhold

Hamskifte


Gjest Hjelpearbeider

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelpearbeider

Yo! jeg er en gutt på 21. Jeg har alltid hatt god hygiene med kølla, men her i vinter så var det noen rene prakiske problemer som gjorde at jeg ikke fikk dusja eller vaska meg orntli på 5-6 dager. Det som hadde skjedd da var at jeg hadde hatt kukost såpass lenge at glansen ble sår og plaget. Det gikk relativt fort over, men nå er det sånn at jeg begynner å danne kukost etter 15-20t etter en en dusj. Eller det er ikke helt vanlig kukost heller, det er mer det at glansen blir veldig tørr på en måte og det er ikke myk og fuktig kukost, men heller tørr og seig. Den dannes i små prikker rundt på glansen og er faktisk ikke bare bare å vaske av. Etter jeg har fått vekk de små hvite prikkene er det et slags micro-tynt lag igjen som ser mer ut som død hud enn noe annet, og det er dette som tar tid å få vekk. Kjenner du til problemet? Før kunne jeg fint gå et par dager uten å dusje før kølla begynte å produsere den slags, dessuten var det mer "vanlig" kukost før. nå er det mest dette tynne laget... Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Slik du beskriver konsistens på "osten", er det ikke ost men sopp du har fått. Anbefaler at du bruker et soppmiddel, f.eks. Canesten. Det får du kjøpt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...