Gå til innhold

Dårlig dag


Gjest Blåbærpiken

Anbefalte innlegg

Gjest Blåbærpiken

Sliter i dag. Klarer ikke bringe meg ut av dette selv hatet.

Føler at livet mitt består i å vente. Vente på at livet skal begynne. Og jeg kjenner det så sterkt i dag, og jeg klarer ikke gjøre noe. Være aktiv. Er bare helt passiv. Klarer ikke bringe meg ut av det.

Hater meg selv, forakter meg. Den jeg er. Jeg vil ikke være sånn, og jeg forstår ikke. Klarer ikke kontrollere det. Er så passiv. Orker ikke, klarer ikke. Får det ikke til.

Alt jeg skulle gjort, alt jeg ikke klarer.

Følelser går over, men akkurat nå klarer jeg ikke se det.

Er så lei, så lei. Vente på livet, vente på å leve. Hindrer meg selv. Hindrer meg i livet.

Passiv, forfaller, fordi jeg ikke tar grep.

Kjenner på alt jeg er og alt jeg skulle vært. Jeg er en feil. Jeg er en stor feil.

Faan. Nok en sånn dag. Hvorfor? I dag, i dag klarer jeg ikke bringe meg ut av det.

Livet, hvor ble det av det? Ingenting blir bra nok, ingenting gir meg tilfredsstillelse. Det er alltid mulig å bringe seg ned, og jeg klarer ikke kontrollere dem, tankene. Ikke i dag. Klarer ikke.

Ugh. Har bare lyst til å grine. Men jeg klarer ikke det heller.

Det er mitt ansvar, likevel, jeg skulle så gjerne hatt noen her, psykologen eller noen annen, i dag.

Og jeg blir så frustrert. Denne biten, har alltid vært et problem, men uansett hvor mye jeg "tar meg sammen", prøver, så får jeg ikke tak i det. Klarer ikke. Forevig passiv, utsettende.

Uff :-(

Dagen i dag er ikke en god dag. Og den vil ikke bli bedre. Ute er det sol.

Den gode delen i meg, den er så liten. Den andre er så stor. Akkurat i dag. Uansett hva jeg gjør, så hjelper det ikke.

Hater at jeg er sånn. Passiv. Klarer ikke dra meg ut av det, og jeg skjønner ikke hvorfor.

Men det går over...følelser, tanker....midlertidig. Går over?

Må skrive her, vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Dårlig dag.

Jeg hater meg selv, fordi jeg ikke gjør alle de tingene jeg tenker at jeg skal gjøre. Kan planlegge, kan ikke gjennomføre. Får det ikke til.

Kan ikke gjøre ting for min egen del. Vet ikke hvordan jeg gjør det.

Må komme meg ut av dette, har prøvd siden i natt. Klarer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåbærpiken

Og nå forstår jeg hvorfor jeg reagerer sånn, pga innlegget over. Takk! *merkelige veier hjernen tar*

Fordi jeg var med på en eksperiment i går. Et smerteeksperiment. Jeg tålte ganske mye ja, synes det var heeelt greit jeg. Hyggelig faktisk! Men jeg merket at jeg ble fjern. Så kom natten, med mareritt og dunking i hodet og all verdens bekymringer, som er mer eller mindre reelle.

Ja, det er nok derfor jeg "falt tilbake" i natt, og i dag.

Hm...

*Går bedre allerede*. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...