Gå til innhold

Er de fleste anorektikere like av personlighet?


Gjest anorektiske venner

Anbefalte innlegg

Gjest anorektiske venner

Jeg har mange venner, og mine beste venner er/var anorektikere. Nå har jeg slitt psykisk selv, men ikke hatt spiseforstyrrelse.

Jeg synes de er så like alle sammen, det er som om de tenker på samme måte om ting og de har de omtrent de samme interessene.

Er anorektikere mer like enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåbærpiken

Jeg tror ikke de er like, men at det er visse trekk og anlegg som gjør at vi begynner å slite på den måten vi sliter på, når man sliter. Ja det tror jeg det er. Noen studier viser også at det ikke er helt tilfeldig hvem som får bulimi og hvem som får anoreksi, knyttet opp mot personlighet. Selvfølgelig varierer dette, og det er overganger osv.

Generelt, så tror jeg ikke at det er tilfeldig -hva- vi begynner å slite med. Jeg kunne feks ALDRI fått ocd i fh til vasking ;-) Det har jeg ikke anlegg for, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anorektiske venner

Jeg tror ikke de er like, men at det er visse trekk og anlegg som gjør at vi begynner å slite på den måten vi sliter på, når man sliter. Ja det tror jeg det er. Noen studier viser også at det ikke er helt tilfeldig hvem som får bulimi og hvem som får anoreksi, knyttet opp mot personlighet. Selvfølgelig varierer dette, og det er overganger osv.

Generelt, så tror jeg ikke at det er tilfeldig -hva- vi begynner å slite med. Jeg kunne feks ALDRI fått ocd i fh til vasking ;-) Det har jeg ikke anlegg for, hehe.

"Generelt, så tror jeg ikke at det er tilfeldig -hva- vi begynner å slite med. Jeg kunne feks ALDRI fått ocd i fh til vasking ;-) Det har jeg ikke anlegg for, hehe."

jeg hadde definitivt ikke hatt vondt av rengjøringsmani. leiligheten min ser ut som en slagmark. Er det noen måte jeg kan utvikle en mild rengjøringsmani?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

"Generelt, så tror jeg ikke at det er tilfeldig -hva- vi begynner å slite med. Jeg kunne feks ALDRI fått ocd i fh til vasking ;-) Det har jeg ikke anlegg for, hehe."

jeg hadde definitivt ikke hatt vondt av rengjøringsmani. leiligheten min ser ut som en slagmark. Er det noen måte jeg kan utvikle en mild rengjøringsmani?

Jeg driver og lurer på det sammen, hadde vært fint, å ha litt av de genene der! ;-)

Kanskje det er noen piller som kan hjelpe? *Vurdere legetime*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Venninnene jeg har hatt med spiseforstyrrelser har alle hatt et sterkt konkurranseinstinkt og har stilt store krav til seg selv.

Forøvrig har de vært like forskjellige som andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies om dem at de er veldig ambisiøse og perfeksjonistiske. Alt skal være ordentlig. De kan være ganske slitsomme å være sammen med. Mange må hele tiden være aktive og kan ikke spise samme mat som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver og lurer på det sammen, hadde vært fint, å ha litt av de genene der! ;-)

Kanskje det er noen piller som kan hjelpe? *Vurdere legetime*

Se for dere at en streng dame kommer for å inspisere at dere har ren og ryddig leilighet hvis ikke er det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Se for dere at en streng dame kommer for å inspisere at dere har ren og ryddig leilighet hvis ikke er det ut.

Eh.....Tror ikke jeg vil benytte den metoden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...