Gå til innhold

Ingen symptomer...


Gjest Vil bli gravid22

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bli gravid22

Vi prøver å få barn. Jeg leser så mye om alle som får kjempeømme bryster, mensmurringer og slikt rundt IKM og når de tester positivt. Vi har bare prøvd noen mnd, og jeg har aldri kjent noe slikt noen gang og nå er det straks IKM igjen og jeg kjenner fremdeles ingenting og da tenker jeg automatisk at da gikk det ikke denne gangen heller. Er det noen andre her som har vært gravide til tross for få/ingen symptomer rundt testdato? Trenger litt oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært gravid tre ganger uten nevneverdige symptomer på det tidspunktet mensen skulle komme. Det er vanlig at man føler seg "normal" så tidlig - altså at man evt. kjenner de vanlige menssymptomene hvis man pleier å ha noen, men ellers ikke noe spesielt.

I våre dager kan man teste så tidlig at de helt store kroppslige og hormonelle forandringene ikke har begynt, så det er ikke uvanlig at en positiv test kommer som en overraskelse. Mange får likevel tydlige symptomer, men på et senere tidspunkt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer igjen jeg...

Jeg har testet positivt, og jeg har ingen særlig symptomer. Det føles nesten som om mensen kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...