Gå til innhold

Veldig skjev penis


Gutt14 år

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 14 år som har en penis som peker veldig mye oppover. Hele skaftet går sån her oppover: / . Kommer det til å gjøre det vansklig for meg? Går det greit med kondom og? For det er en liten bue på den. Til jenter: Er også redd for at i framtia, når en jente ser meg vil hun kanskje synes den er rar...tror dere det?

Hversåsnill og svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på om vis jeg tar operasjon, må foreldre vite det og kan operasjonen gjøre noe med at jeg ikke kan få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at penis er både "buet" og står sånn oppover som du beskriver. Du trenger så absolutt ingen operasjon, jentene kommer ikke til å le av deg og får du problemer med å træ på kondom er det ikke pga. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

Lurer også på om vis jeg tar operasjon, må foreldre vite det og kan operasjonen gjøre noe med at jeg ikke kan få barn?

helt normalt. husk, alle er ikke like.. og du trenger _ikke_ å operere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! At den peker på skrå oppover er da helt normalt. Nå vet jo ikke jeg hvor mye da, men generelt så har nok de fleste det slik.

Forresten så ligger G-punktet på jentene opp mot magen, så du har nok heller en mer perfekt penis i så måte.

Dette her kan du trygt legge bort og ikke tenke noe mer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør ikke operere med mindre du finner ut av at den ikke fungerer som den skal, noe den helt sikkert gjør.

Tror du til og med kan ha en fordel av å ha en som ikke er helt rett en, slik som mrxx nevner.

Det er relativt vanlig å ikke ha en helt rett en så tviler på noen kommer til å le. Når det gjelder jenters underliv er også de veldig forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

helt normalt. husk, alle er ikke like.. og du trenger _ikke_ å operere!!

Ikke stress, det er mitt råd. Alle bekymrer seg før eller senere for sin egen kropp, det er nesten alltid ubegrunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...