Gå til innhold

forskjellene mellom mann og kvinne


Gjest b_uten_a

Anbefalte innlegg

Gjest b_uten_a

Eller kanskje ikke....

Etter å ha passert 40, og vært på nett noen år, har jeg opplevd igjen og igjen å bli kontaktet av menn som etter min mening er grove i språket.

Jeg liker å bli kjent med mennesker, få nye venner. Men slik jeg ser det, er det blitt nesten umulig å bli kjent med en mann og la ting få utvikle seg i et tempo som for meg er naturlig.

Her på nettet tar det ikke mange minuttene før jeg får spørsmål som.

Er du kåt? Ja du er vel kåt hele tiden du?

Det er mange varianter av samme sak. Men enten det blir brukt kort eller lang tid før samtalen pendles inn på sex, så er det ikke mange jeg har møtt som er innterisert i å bli kjent med personen meg.

Dette har fått meg til å lure.....

Tror menn at dette er en ok måte å komme i kontakt med oss kvinner på?

Synes kvinner generelt at dette også er ok for dem?

Har begynt å lure på om jeg er i mindretall som ønsker en helt annen tilnærming.

Dette gjelder spesielt her inne på nettet, men har merket meg en stigende tendens i RL også.

Føler det mest som om trenden er .. sex først... middag og kino etterpå.. istede for omvendt.

Har ikke noe i mot sex jeg, men ser det i en litt annen sammenheng.

Kunne vært spennende å høre både kvinner og menns syn rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tror jeg du faktisk har svært rett i. Jeg leser endel på nettet og ser hvordan enkelte menn søker etter jenter eller spør generelt om det er noen jenter som vil ha sex osv.

Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at de tror at noen vil bite på, det er helt utrolig.

Menn er svært dumme på dette området, dessverre.

Jeg har heller ikke noe i mot å snakke om sex, men jeg vet også utmerket godt at skal jeg prøve å få litt drag på ei jente så begynner jeg i alle fall ikke å snakke om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Jeg tror det er lettere for menn å gå rett på sak på nett fordi de sitter bak en skjerm. Mange av disse mennene hadde aldri spurt så direkte om du traff dem irl. Det greie med at de spør er at de er lette å luke ut. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg opplevde mye av det samme da jeg datet på nettet. Ble til tider helt oppgitt over nivået på kommunikasjonen...

Men jeg brukte det som en utsilingsmetote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psycho Dad

Dette tror jeg du faktisk har svært rett i. Jeg leser endel på nettet og ser hvordan enkelte menn søker etter jenter eller spør generelt om det er noen jenter som vil ha sex osv.

Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at de tror at noen vil bite på, det er helt utrolig.

Menn er svært dumme på dette området, dessverre.

Jeg har heller ikke noe i mot å snakke om sex, men jeg vet også utmerket godt at skal jeg prøve å få litt drag på ei jente så begynner jeg i alle fall ikke å snakke om sex.

Har en litt annen erfaring der, det er at jenter ofte liker veldig godt å snakke om sex, det løsner liksom opp stemningen litt, når man gjør det på en litt fleipete måte, men med underliggende hint ;)

Mener ikke sånn:

"Få se fitta di a, jeg vet du har'n"

"Er du kåt???"

He he, må le bare jeg tenker over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...