Gå til innhold

Strekkmerker??


Gjest klemz:-)

Anbefalte innlegg

Gjest klemz:-)

Har noen av dere fått smååå strekkmerker på brystene allerede før positiv test? Forventa mens om et par dager, og har hatt vondt i brystene i en ukes tid. Tok det som et tegn på pms eller noe. Men nå har jeg fått små strekkmerker!!

Vet muligheten er der for at jeg er gravid, men har tenkt at den muligheten er liten siden det bare var en ppilleglemsel et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klemz, kooooz og nuuuzzzzz

''Vet muligheten er der for at jeg er gravid, men har tenkt at den muligheten er liten siden det bare var en ppilleglemsel et par dager.''

Om du har latt være å ta pillene i to dager, kunne du like greit ha latt være å ta noen. Ergo; Muligheten er stor for at du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerkreps

''Vet muligheten er der for at jeg er gravid, men har tenkt at den muligheten er liten siden det bare var en ppilleglemsel et par dager.''

Om du har latt være å ta pillene i to dager, kunne du like greit ha latt være å ta noen. Ergo; Muligheten er stor for at du er gravid.

enig med deg der MEN kommer jo an på hvor i syklusen hun hadde sex og.. Er jo ikke såå mange dager man kan bli gravid på. Men det kan selvfølgelig skje;) Har du andre symptomer da klemz:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...