Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sakib

Hei, jeg er en gutt på 14 som akkurat var på leirskole, der var jeg på rom med en jente som akkurat ble forlatt av kjæresten sin. Samme kveld lå hun å snakket usammenhengende I søvne, vi var flere der som kjente henne, og ingen av oss klarte å få noe ut av det henne sa. Plutselig kastet hun seg 360 grader rundt, og tilbake. Så kastet hun seg opp I et hjørne av sengen hvor hun så med livredde øyne på oss. Deretter gikk hun ut på en stein hvor hun la seg.

Så gikk bestevennen hennes ut for å snakke med henne, men hun var helt borte å kjente ikke vennen igjen og ikke stedet. Så vennen ropte på meg og jeg kom ut, men idet jenten som gikk I søvne fikk øye på meg, trakk hun seg bakover med sinnsyke øyne og sa: "Få han vekk fra meg!!!!" Så jeg gikk min vei, og hun gikk inn og la seg igjen. Hun våknet 10 min senere og husket ikke noe som helst. Spørsmålet er, hva var det som skjedde her?

Hun så helt våken ut, og så ikke ut som hun gikk i søvne.

Jeg spør egentlig for både meg og henne, for kanskje kan dette være farlig for henne, og hvis ikke jeg får svar på det så får jeg problemer, jeg sitter her med bilde av henne i hodet hvor hun ser på meg som om jeg var Satan, og slik har det vært de siste 3 dagene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28156-g%C3%A5ing-i-s%C3%B8vne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...