Gå til innhold

Hva skal du i helgen?


hare1365380455

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Jeg skal på jobb senere i dag, og jeg skulle jammen ønsket at jeg enda hadde ferie.... Det er tre kveldsvakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Skal avspasere etter lunsj i dag, og dra på hytta på fjellet! :)

Fra og med da har jeg to uker ferie. Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Skal avspasere etter lunsj i dag, og dra på hytta på fjellet! :)

Fra og med da har jeg to uker ferie. Hurra! :)

Å... Måtte du si det? :S

Hihi, neida.... Jeg har jo hatt min ferie. ;)

Håper du får en fin tur! Og bedre vær enn vi har her; vind og regn. Er det høst allerede tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg på GlaMat'en. Får bare håpe dette umulige høstværet forsvinner, der var jo så fint i går.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hadde tenkt meg på GlaMat'en. Får bare håpe dette umulige høstværet forsvinner, der var jo så fint i går.....

Ja, det var jammen uheldig.

Jeg skal ikke på gla'maten siden jeg jobber (mannen jobber også), men vi får prøve å gå neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Å... Måtte du si det? :S

Hihi, neida.... Jeg har jo hatt min ferie. ;)

Håper du får en fin tur! Og bedre vær enn vi har her; vind og regn. Er det høst allerede tro?

Nei, det er visst sommer, og MYE gresspollen i lufta, ifølge kjæresten min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Nei, det er visst sommer, og MYE gresspollen i lufta, ifølge kjæresten min. ;)

Håper han ikke er for plaget!

Det er nok enda sommer, men i dag tror jeg bare høsten ville titte innom og si hei.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg passer den lille niesa mi på snart to år i tre dager, og i kveld kommer foreldrene hennes hjem. vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag (det regner jo selvfølgelig), men vi får gå ut en tur, kanskje en liten tur til byen.

Mulig vi inviterer min tante og onkel til middag her - de er kommet til Sørlandet for noen dager.

I morgen skal vi ha dugnad på min fars sommersted - og søndag skal vi være med noen venner på deres hytte.

Tror det blir en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg passer den lille niesa mi på snart to år i tre dager, og i kveld kommer foreldrene hennes hjem. vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag (det regner jo selvfølgelig), men vi får gå ut en tur, kanskje en liten tur til byen.

Mulig vi inviterer min tante og onkel til middag her - de er kommet til Sørlandet for noen dager.

I morgen skal vi ha dugnad på min fars sommersted - og søndag skal vi være med noen venner på deres hytte.

Tror det blir en fin helg!

Det høres nå slik ut, i alle fall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bruke dagen til å rydde og gjøre rent til foreldrene mine kommer i kveld, og så skal vi feire 5-åringen vår resten av helga. :) Store gutten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...