Gå til innhold

Inderal Retard med rare bivirkninger


Gjest Tiri601

Anbefalte innlegg

Gjest Tiri601

Jeg begynte på en ny medisin i går. Inderal Retard heter den. 80 mg. Det er en blodtrykksmedisin, men brukes også til andre ting, som ufrivillig skjelving. Og det er grunnen for at jeg har fått den, men fytti katta altså. Hver gang jeg drikker så brekker jeg meg noe så sinnsykt. Jeg får en så fæl smak i munnen at det er til å spy av. Så nå når jeg skal drikke så må jeg ta miniminislurker for å ikke brekke meg. Jeg skulle prøve å drikke litt melk i morges, men det tålte jeg ihvertfall ikke, da brakk jeg meg med en gang, fy for en smak det var. Så alt jeg kan drikke er vann. Men selv det blir helt for jævlig i store mengder.

Derfor bare minimale slurker.

Håper det går over etterhvert, for dette er ikke noe særlig altså.

Er det noen andre der ute som har hatt lignende bivirkninger av denne medisinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym nå altså

Du deler ikke kapselen i to?

Den skal tas hel! Det er viktig.

Du kan lese om tabletten i felleskatalogen på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...