Gjest Tiri601 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jeg begynte på en ny medisin i går. Inderal Retard heter den. 80 mg. Det er en blodtrykksmedisin, men brukes også til andre ting, som ufrivillig skjelving. Og det er grunnen for at jeg har fått den, men fytti katta altså. Hver gang jeg drikker så brekker jeg meg noe så sinnsykt. Jeg får en så fæl smak i munnen at det er til å spy av. Så nå når jeg skal drikke så må jeg ta miniminislurker for å ikke brekke meg. Jeg skulle prøve å drikke litt melk i morges, men det tålte jeg ihvertfall ikke, da brakk jeg meg med en gang, fy for en smak det var. Så alt jeg kan drikke er vann. Men selv det blir helt for jævlig i store mengder. Derfor bare minimale slurker. Håper det går over etterhvert, for dette er ikke noe særlig altså. Er det noen andre der ute som har hatt lignende bivirkninger av denne medisinen 0 Siter
Gjest anonym nå altså Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Du deler ikke kapselen i to? Den skal tas hel! Det er viktig. Du kan lese om tabletten i felleskatalogen på nett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.