Gå til innhold

På konserter/festivaler


Gjest festivalgjenger

Anbefalte innlegg

Gjest festivalgjenger

Det er alltid noen som tar den helt ut, som står og åler og "danser" etter musikken, ja vi legger alle merke til de personene, men hva tenker dere om de?

Jeg klarer ikke la vær å tenke at de må være helt forstyrra i hodet, he he.

De plager ikke meg eller noe sånt, men jeg tenker mitt om de liksom. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og kjæresten er ofte på konserter og festivaler. Steifer meg av og til på hva folk tenker om oss, der vi helt tydelig er er par... og han headbanger lysig i vei, mens jeg står stille som en mus ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Forstyrra? Jeg tenker at de tydeligvis liker musikken og har det gøy! Jeg danser selv jeg. Den som ikke leer på foten engang på konsert er "død" og hemmet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest festivalgjenger

Forstyrra? Jeg tenker at de tydeligvis liker musikken og har det gøy! Jeg danser selv jeg. Den som ikke leer på foten engang på konsert er "død" og hemmet! :D

Det er forskjell på å lee på foten og omtrent ligge å vri seg i kramper på bakken av musikken da, regner med du forstod at jeg siktet til de litt mer ekstreme?

Det er alltid noen få sånne, og det politisk korrekte er da selvsagt å si de bare koser seg og man ikke tenker noe over de. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Det er forskjell på å lee på foten og omtrent ligge å vri seg i kramper på bakken av musikken da, regner med du forstod at jeg siktet til de litt mer ekstreme?

Det er alltid noen få sånne, og det politisk korrekte er da selvsagt å si de bare koser seg og man ikke tenker noe over de. ;-)

Hmm.. er kanskje bare meg som ikke har lagt merke til de som vrir seg i krampe på bakken da. :o) Tror nok jeg hadde tenkt det samme som du da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest festivalgjenger

Hmm.. er kanskje bare meg som ikke har lagt merke til de som vrir seg i krampe på bakken da. :o) Tror nok jeg hadde tenkt det samme som du da.

He he, tja, det er alltid noen som drar det litt langt etter min mening, bør ikke nødvendigvis ligge på bakken, men litt far out dansing, men men, kanskje de bare er ute etter oppmerksomhet, men da får de litt "han/hun er nok ikke helt god" med på kjøpet, fra meg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest @ppel

Det er da mange grader mellom å lee på foten og vri seg i kramper da !!! Lee på foten er veldik slakt, da har du ikke rytmen i kroppen. Jeg klarer rett og slett ikke stå stille når det kommer en låt med rytme i, jeg må rocke litt for meg selv. Mann min eier ikke rytemesans så han leer ikke på foten engang.

På festival synes jeg faktisk de er rarest de som står musestille jeg! Musikk er jo til å danse etter, og om noen utnytter det til å få oppmerksomhet, så what? Det er jo bare ekstra underholdning for oss rundt det! Bare koselig for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...