Gå til innhold

Til dere som har knasket Pergotime


Hope

Anbefalte innlegg

Når kom EL? Tidligere eller før normal eggløsning (dersom du er blandt dem som har EL av deg selv, da..) Jeg er på cd 15, og venter på EL fortsatt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bikku

EL kom midt i syklusen etter Pergotime, mot at den kom seinere før jeg begynte med hormonene. Forstår det slik at hvis perioden fra EL til neste mens er for kort, så er det vanskelig å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL kom midt i syklusen etter Pergotime, mot at den kom seinere før jeg begynte med hormonene. Forstår det slik at hvis perioden fra EL til neste mens er for kort, så er det vanskelig å bli gravid.

Ok skjønner. Men skjønte ikke det der med at det er vanskelig å bli gravid dersom det er for kort tid mellom EL og mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikku

Ok skjønner. Men skjønte ikke det der med at det er vanskelig å bli gravid dersom det er for kort tid mellom EL og mens?

Det må vel være en minimums modningsfase for egget da, antar jeg. Kan ikke så mye om det selv, men nå husker jeg at det var snakk om at jeg skulle få eggløsningssprøyte for å framskynde EL (få den 14. dagen i syklusen) og dermed få en optimal modning innen syklusen.

Håper jeg kommer i gang med ny runde snart, selv om jeg ikke ser fram til å bli hormonuhyre igjen. He, he!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være en minimums modningsfase for egget da, antar jeg. Kan ikke så mye om det selv, men nå husker jeg at det var snakk om at jeg skulle få eggløsningssprøyte for å framskynde EL (få den 14. dagen i syklusen) og dermed få en optimal modning innen syklusen.

Håper jeg kommer i gang med ny runde snart, selv om jeg ikke ser fram til å bli hormonuhyre igjen. He, he!

Lykke til!

NÅ skjønte jeg det! I grunnen positivt med litt sen EL., da :) Lykke til - håper det klaffer for deg snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ skjønte jeg det! I grunnen positivt med litt sen EL., da :) Lykke til - håper det klaffer for deg snart! :)

Jeg tror kanskje du har misforstått. Sett at du har syklus på 28 dager. Da er det bedre å ha eggløsning på dag 14 enn på dag 20 f.eks. Fordi, har du eggløsning på dag 20 så får egget for kort tid på seg til å gjøre det det skal før det blir "skylt" ut i mensen. Det får ikke festet seg skikkelig. Eller noe sånt... Er ikke helt stødig i detaljene jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...