Gå til innhold

litt kinkig problem...


Gjest anonym nå ja :)

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå ja :)

Opplever ganske store smerter ved samleie. Selv om jeg er våt og opphisset, så gjør det forferdelig vondt å få en penis inn. Det er akkurat i inngangen smerten ligger. Har de samme smertene ved bruk av dildo. Har hverken sopp, klamydia, eller vaginal bakteriose....(har testet!)...noen som har peiling her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym nå ja :)

Hei.

Jeg har akkuratt det samme problemet som du. Har du funnet ut hva d er?

Nei, har ikke funnet ut av det. Men, hvis det er noen trøst så vet jeg akkurat hvordan du har det! :)

Har jo en del andre symptomer også, som at det stikker når jeg setter meg ned, og at det verker på sidene. Vet ikke om du har merket noe sånt? I følge legen min henger ikke mye av det på greip, så jeg er sendt videre til gynekolog. Men, må sikkert vente en halv evighet på å få komme inn dit.

Ble jo nevnt vestibulitt, og ut fra det jeg har lest så kjenner jeg meg jo igjen i de symptonene der. Men, virker som om det er mange som har tatt abort, eller født som har sendt inn spørsmål her tidligere. Har hverken tatt abort eller født jeg, så tenker da at det ikke kan helt være det samme for de som for meg.

Skulle gitt mye for å slippe disse plagene ihvertfall, for merker at sex begynner å bli forbundet med smerte for meg. Har hatt plagene i over 1/2 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...