Gjest ja det var det da 0 0 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ..er det noe feil med siden? Går ikke ann å logge seg inn der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbf 223 0 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det må være noe feil der, ja. Jeg skrev en post og det ble noen aldeles merkelige kråketegn.......men fikk logget inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nattinatt 0 0 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skulle ikke facebook stenge da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy 0 0 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ingen problemer her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan være? 0 0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det må være noe feil der, ja. Jeg skrev en post og det ble noen aldeles merkelige kråketegn.......men fikk logget inn. Kråketegnene kan tyde på at du har skrevet noen ord med å,æ eller ø i f.eks? Og hvis pc`en står lenge i dvalemodus eller annen modus, så kan det være forklaringen på at du ikke får logget inn på første forsjøk. Sånn er det værtfall hos meg noen ganger..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbf 223 0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kråketegnene kan tyde på at du har skrevet noen ord med å,æ eller ø i f.eks? Og hvis pc`en står lenge i dvalemodus eller annen modus, så kan det være forklaringen på at du ikke får logget inn på første forsjøk. Sånn er det værtfall hos meg noen ganger..... Det stemmer det, jeg brukte æ, ø og å. Men jeg har brukt slike bokstaver før også, og da har det gått helt fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij 0 0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det hender at sidene er nede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan være? 0 0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det stemmer det, jeg brukte æ, ø og å. Men jeg har brukt slike bokstaver før også, og da har det gått helt fint. Jepp,men det kommer an på hvordan og hvor på sidene til facebook du skriver det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbf 223 0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jepp,men det kommer an på hvordan og hvor på sidene til facebook du skriver det. Jeg skrev på "super-wall". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie 5 867 0 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg skrev på "super-wall". Superwall er kodet for engelsk og takler ikke særnorske bokstaver. Ser kråketærne på alle norske superwalls. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbf 223 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Superwall er kodet for engelsk og takler ikke særnorske bokstaver. Ser kråketærne på alle norske superwalls. Ojsann....det var jammen bra du sa, nå lærte jeg noe nytt.Får prøve å unngå de bokstavene heretter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.