Gå til innhold

Orio ! og alle, hellaa! :)

Anbefalte innlegg

Gjest ferri

Hei du!

Skriver her jeg. for jeg er så treig på og svare på andre meldinger.

Husker at du var borte en stund, også kom du tilbake, også forsvant jeg igjen, så kom du tilbake og jeg var her, så forsvant jeg igjen osv!!! ;)

Uansett, jeg skrev en gaaaaanske lang oppdatering på "statusen min" innimellom den tiden et sted, men jeg er ikke sikker på om du fikk lest det, bruker du "svar til meg" knappen iblandt? :)

Det blir ganske lenge siden nå da men..kanskje 4+ månder..

Det går opp og ned her, det har faktiskt klart og holdt seg "oppe" meste parten av "ferie tiden" nå!

Det buuuurte jo være bra... at jeg ikke sitter og slenger dritt til megselv hele dagen liksom... men guuud, hva skal man fylle tiden med?! :) Jeg har begynt og gå uendelige lange turer (sykkelen har punget...)(skal kjøpe dekk til den uten luft i snarest!)

Tror medisinene jeg har fått Tolvon (får meg til og sove om nettene) og Cipralex (gudene vet hva den egentlig gjør) hjelper meg, dystre tankene kommer iblandt, men de går ganske fort over synes jeg. Savner litt og være deppa jeg, nå er det bare crazy igjen liksom :P Kjøpt meg nye klær og sløser bort masse penger, jukser så klart! postordre..! :P

Merkelig synes jeg det er, dagene går på en måte saktere nå.. Burte ta opp no skole igjen.. prøve meg litt.. 7 gangern f.eks.. den er jo umulig ! ;)

Håper det går mye bedre med deg Orio !! Også er det bare og babble ivei om alt du tussler med, jeg vil gjerne lese :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281697-orio-og-alle-hellaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kjempekoselig å høre fra deg. Og den glade og optimistiske tonen. Du smittet meg, så nå sitter jeg her og smiler. Var egentlig på vei for å legge meg, skal prøve meg på en normal døgnrytme nå. Bare jeg greier å komme meg i seng tidsnok. Planen var egentlig å legge meg tidlig, men det er for sent nå.

Sommeren er ikke den beste tiden for meg (når er det egentlig?), er alt for avhengig av at rutiner blir fulgt. Men folk insisterer jo på å ha ferie. Kan du skjønne hva de skal med det? Jeg driver og prøver ut hva jeg kan gjøre for å holde depresjonen unna. Pleier å sjekke svar til meg, men har vel vært litt sløv med det også.

7 gangern? Det er 8 gangern som er verst, og det aller verste er jo krysningspunkt 7x8. Brukte evigheter på å lære det. Nå satser jeg på kalkulator.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281697-orio-og-alle-hellaa/#findComment-2267229
Del på andre sider

Hei. Kjempekoselig å høre fra deg. Og den glade og optimistiske tonen. Du smittet meg, så nå sitter jeg her og smiler. Var egentlig på vei for å legge meg, skal prøve meg på en normal døgnrytme nå. Bare jeg greier å komme meg i seng tidsnok. Planen var egentlig å legge meg tidlig, men det er for sent nå.

Sommeren er ikke den beste tiden for meg (når er det egentlig?), er alt for avhengig av at rutiner blir fulgt. Men folk insisterer jo på å ha ferie. Kan du skjønne hva de skal med det? Jeg driver og prøver ut hva jeg kan gjøre for å holde depresjonen unna. Pleier å sjekke svar til meg, men har vel vært litt sløv med det også.

7 gangern? Det er 8 gangern som er verst, og det aller verste er jo krysningspunkt 7x8. Brukte evigheter på å lære det. Nå satser jeg på kalkulator.

hehe, a den gangern er også kjinki!! Men de har vel en medisin for det også snart sånn som de styrer.

Ferie er en merkelig sak, de kommer jo alltid tilbake til ditt dem startet fra hele tia også!! Fatter det ikke ;D

Du skal få bli med i undergrunns bevegelsen til meg og Thinkerbell, vi er imot alle sånne nesevise påfunn! ;)

Men Orio baben da! Marsj til sengs klokken 23:00 ikveld!

Jeg sliter også med døgnrytme kontroll, all morroa skjer jo når sola går ned og holde en normal døgnrytme messer opp mine suicidale planer som og hente en kopp te klokka 2 om natta, farlig sak...!! den forbanna trappa...

Godt og høre at fortet ditt fortsatt holder stand ;)

highfive :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281697-orio-og-alle-hellaa/#findComment-2270920
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...