Gå til innhold

Abort


Gjest shahin
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest shahin

Jeg har tatt medisinsk abort for 9 uke siden, og har hatt blødning siden da. I følge undersøkelsen sitter litt rester igjen (ca.16 mm) . Førrige uke fikk jeg en ny dose med Cytotec. Det hjalp med å fjerne ca. 3 mm. Nå har jeg fått Cytotec for tredje gangen. Vil dette hjelpe ,og hva slags bivirkninger kan jeg forvente? Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Cytotec vil hjelpe til å få livmoren til å trekke seg sammen så restene kan komme ut. Du vil ikke få andre bivirkninger enn det du evt. tidligere har merket. Da graviditeten ikke lengre vokser, er det døde rester som ligger inne i livmoren, de vil komme ut etter hvert. Man vil i det lengte unngå utskrapning, men ønsker å se det an og la naturen ordne opp. Husk at du kan få en menstruasjon som øker blødningen for en periode. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...