Gå til innhold

Prøver igjen...Mage/tarm

Anbefalte innlegg

Gjest Eirik Skald

Hei, jeg er en gutt som lurer på om det er noe i veien med mage eller tarmsystemet mitt. Noen ganger, opptil et par ganger i måneden, har jeg problemer mad at magen blåser seg opp. Virker som at alt jeg spiser bare blir liggende i magesekken noen dager før det så begynner å bevege seg videre. Dette er utrolig ubehagelig!! Det nytter ikke å gå på toalettet, for det er liksom ikke noe som skal ut. Har ikke merket at dette skjer i forbindelse med at jeg spiser noe spesielt. Har dere noe svar på hva dette kan skyldes?

Svar hvis dere ikke vet da, føles jo litt oversett når man ikke får svar....

Mvh..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28173-pr%C3%B8ver-igjenmagetarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Det høres mest ut som en form for irritabel tarm. Prøv å søk på dette på søkesidene våre og se om det som står der ellers stemmer med hvordan du har det. Men jeg vil understreke at det ikke er mulig å stille sikre diagnoser bare via denne spalten. Man trenger samtale med mulighet for fysisk undersøkelse og eventuellt supplerende prøver og undersøkelser. Dersom dette plager deg mye, bør du derfor vurdere å søke lege.

Jeg beklager at vi ikke rekker å svare alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...