Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

cathlin
 Del

Anbefalte innlegg

cathlin

Jeg har drukket kaffe, sett på regnet, sett på en film og fått en veldig fin blomst.

Tenk at det snart er august!

Har dere gjort noe hyggelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orio

Lest. Bakt rundstykker. Drukket te. I det hele tatt det med ro og stort sett bare gjort ting jeg har hatt lyst til. Deilig med sånne dager iblant. :-) Og så fikk jeg et kjempkoselig kort i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg__123!

jeg har shoppet idag. etter det har jeg bare slappet av og sett litt på tv. så begynner det vel en film på tv 2 om ikke så lenge som jeg skal se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 46

Lest. Bakt rundstykker. Drukket te. I det hele tatt det med ro og stort sett bare gjort ting jeg har hatt lyst til. Deilig med sånne dager iblant. :-) Og så fikk jeg et kjempkoselig kort i posten.

Bona eit golv på jobben. Siste finpuss på det nye badet vårt - hengt opp handdukar osv., ordna sengane og flytta inn tinga i rommet til stesonen - det er nytapetsert. Laga pizza til 10 pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Ja, utrolig deilig!:-) Hyggelig med post også. Kanskje jeg også skulle bakt rundstykker en dag, men sist gang jeg prøvde ble de steinharde. Det var en ferdig melblandingspakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

jeg har shoppet idag. etter det har jeg bare slappet av og sett litt på tv. så begynner det vel en film på tv 2 om ikke så lenge som jeg skal se :)

Ja, det er masse salg for tiden. Syns det er morsomt å se på poker på tvn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cathlin

Bona eit golv på jobben. Siste finpuss på det nye badet vårt - hengt opp handdukar osv., ordna sengane og flytta inn tinga i rommet til stesonen - det er nytapetsert. Laga pizza til 10 pers.

Det hørtes ut som en effektiv dag!:-) Lenge siden jeg har bona gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg__123!

Ja, det er masse salg for tiden. Syns det er morsomt å se på poker på tvn;-)

ja er en del salg:) lett for at jeg kommer hjem med litt for mye ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

ja er en del salg:) lett for at jeg kommer hjem med litt for mye ting :P

Ja. Syns det skulle vært skattefritt i juli så man fikk nok penger til å handle på salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg__123!

Ja. Syns det skulle vært skattefritt i juli så man fikk nok penger til å handle på salg!

hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orio

Ja, utrolig deilig!:-) Hyggelig med post også. Kanskje jeg også skulle bakt rundstykker en dag, men sist gang jeg prøvde ble de steinharde. Det var en ferdig melblandingspakke.

Jeg har aldri hatt sansen for de ferdige pakkene, men ifølge en erfaren "pakke-baker" må du ha oppi mer væske enn det som står på. (Og husk gjær, hvis det ikke allerede er med i blandingen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg har vært på shopping med mine tre døtre:)

Vi har kjøpt klær til første skoledag, så nå gjelder det å la klærne få ligge i fred til den 20.august;)

Ellers passer vi min lille niese på ett år til imorgen formiddag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Har hatt en kjempefin dag!

Først hadde vi dugnad på veien hos min far - vi var vel 10-12 stk med stort og smått som stilte opp med river, spader, krafser og en traktor - og gruset veien. Holdt på 2-3 timer. Så hadde vi vaffel-, bolle- og kaffekos sammen, hele dugnadsgjengen.

Etter det, kom faktisk sola (tro det eller ei!), og ungene og jeg koste oss i stranda nesten helt nakne i et par timer. Så mørknet himmelen, og regnet styrtet ned....

Så dro vi hjem og laget to store pizzaer, og inviterte 5 slektninger på pizza og lørdagskos :-) De siste gikk for bare en halvtime siden. Huset ble ryddet i rekordfart, og vi fikk en flott kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

I dag har jeg gjort minst mulig, lest, slappet av. Kvelden ble toppet med utekonsert, gylne tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Jeg har aldri hatt sansen for de ferdige pakkene, men ifølge en erfaren "pakke-baker" må du ha oppi mer væske enn det som står på. (Og husk gjær, hvis det ikke allerede er med i blandingen :-))

Takk for tipset.. mer vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Jeg har vært på shopping med mine tre døtre:)

Vi har kjøpt klær til første skoledag, så nå gjelder det å la klærne få ligge i fred til den 20.august;)

Ellers passer vi min lille niese på ett år til imorgen formiddag:)

Oj, 5 jenter i huset! Det høres koselig ut å kjøpe klær til 1. skoledag. Syns å huske at det var en spennende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Har hatt en kjempefin dag!

Først hadde vi dugnad på veien hos min far - vi var vel 10-12 stk med stort og smått som stilte opp med river, spader, krafser og en traktor - og gruset veien. Holdt på 2-3 timer. Så hadde vi vaffel-, bolle- og kaffekos sammen, hele dugnadsgjengen.

Etter det, kom faktisk sola (tro det eller ei!), og ungene og jeg koste oss i stranda nesten helt nakne i et par timer. Så mørknet himmelen, og regnet styrtet ned....

Så dro vi hjem og laget to store pizzaer, og inviterte 5 slektninger på pizza og lørdagskos :-) De siste gikk for bare en halvtime siden. Huset ble ryddet i rekordfart, og vi fikk en flott kveld :-)

Hørtes ut som er kjempefin dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

I dag har jeg gjort minst mulig, lest, slappet av. Kvelden ble toppet med utekonsert, gylne tider.

Det er godt å gjøre lite:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Har kjørt hjem fra fjellet, havarert bilen min, levert den på verksted og gambler på at de får fiksa den mens jeg er på ferie. Møkkabil. :(

Nå skal jeg pakke, se Vålerenga på tv og spise kinamat når kjæresten min kommer hjem. Og i morra reiser vi til Italia! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Har kjørt hjem fra fjellet, havarert bilen min, levert den på verksted og gambler på at de får fiksa den mens jeg er på ferie. Møkkabil. :(

Nå skal jeg pakke, se Vålerenga på tv og spise kinamat når kjæresten min kommer hjem. Og i morra reiser vi til Italia! :D

Uff da! Kjedelig når bilen ikke er til å stole på... Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...