Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Uff da! Kjedelig når bilen ikke er til å stole på... Hva skjedde?

"Noen" kjørte bilen min tom for bensin i går. :( Fikk starthjelp fra Falck og kjørte hjem i dag. Da jeg skulle ut en tur med bilen nå i ettermiddag starta den ikke, måtte ha hjelp av Falck igjen. (Du verden, som det medlemsskapet har vært nyttig de to siste dagene!). Mest sansynligvis har bensinpumpa fått for mye juling i går og må skiftes. :((

mariaflyfly
Skrevet

Har hatt en kjempefin dag!

Først hadde vi dugnad på veien hos min far - vi var vel 10-12 stk med stort og smått som stilte opp med river, spader, krafser og en traktor - og gruset veien. Holdt på 2-3 timer. Så hadde vi vaffel-, bolle- og kaffekos sammen, hele dugnadsgjengen.

Etter det, kom faktisk sola (tro det eller ei!), og ungene og jeg koste oss i stranda nesten helt nakne i et par timer. Så mørknet himmelen, og regnet styrtet ned....

Så dro vi hjem og laget to store pizzaer, og inviterte 5 slektninger på pizza og lørdagskos :-) De siste gikk for bare en halvtime siden. Huset ble ryddet i rekordfart, og vi fikk en flott kveld :-)

Hørtes ut som en hyggelig dag. :)

Gjest Jente31
Skrevet

Så koselig at du har fått en fin blomst *Heldiggris* (Den var helt sikkert vel fortjent:)

Har vært på jobb, tatt avskjed med en venninne og barna, vært på DOL mm i dag.

Håper du har hatt en fin fin dag, Cathlin :o)

Skrevet

"Noen" kjørte bilen min tom for bensin i går. :( Fikk starthjelp fra Falck og kjørte hjem i dag. Da jeg skulle ut en tur med bilen nå i ettermiddag starta den ikke, måtte ha hjelp av Falck igjen. (Du verden, som det medlemsskapet har vært nyttig de to siste dagene!). Mest sansynligvis har bensinpumpa fått for mye juling i går og må skiftes. :((

Har du og noen hatt en hyggelig middag? Var kinaexpressen snille med dere i dag?

Skrevet

Har kjørt hjem fra fjellet, havarert bilen min, levert den på verksted og gambler på at de får fiksa den mens jeg er på ferie. Møkkabil. :(

Nå skal jeg pakke, se Vålerenga på tv og spise kinamat når kjæresten min kommer hjem. Og i morra reiser vi til Italia! :D

God tur til Italia!

Skrevet

Gått en lang tur på fjellet.

Det hørtes forfriskende ut:-)

Jeg var en tur på Norway Cup av alle ting.

Skrevet

Så koselig at du har fått en fin blomst *Heldiggris* (Den var helt sikkert vel fortjent:)

Har vært på jobb, tatt avskjed med en venninne og barna, vært på DOL mm i dag.

Håper du har hatt en fin fin dag, Cathlin :o)

Jo takk,:)

Vært på jobb på en søndag til og med, det er bra!

mariaflyfly
Skrevet

Har du og noen hatt en hyggelig middag? Var kinaexpressen snille med dere i dag?

Det blei pasta. ;)

Skrevet

Det har ikke vært noen hyggelig dag her. Ene datteren min har hatt så vondt i en fot, har ikke klart å bevege seg. Ringte legevakten og hun ble straks innlagt. Så ble hun og faren sendt med sykebil til nabokommunen. Det er tatt masse prøver av henne, men ingen diagnose enda.

hare1365380455
Skrevet

Jeg var på jobb i går. Før det tok vi ungene med til en gammel gård der det er dyr.

Så var det komle til middag. :)

Skrevet

Det har ikke vært noen hyggelig dag her. Ene datteren min har hatt så vondt i en fot, har ikke klart å bevege seg. Ringte legevakten og hun ble straks innlagt. Så ble hun og faren sendt med sykebil til nabokommunen. Det er tatt masse prøver av henne, men ingen diagnose enda.

Uff:-(

Hvordan går det med henne?

Skrevet

Jeg var på jobb i går. Før det tok vi ungene med til en gammel gård der det er dyr.

Så var det komle til middag. :)

:-)

Skrevet

Uff:-(

Hvordan går det med henne?

Hun har vært på sykehuset helt til i dag og er fremdeles ikke helt bra, men mye bedre :)

Skrevet

Hun har vært på sykehuset helt til i dag og er fremdeles ikke helt bra, men mye bedre :)

Det var godt å høre.

Ekkelt når sånt skjer helt plutselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...