Gå til innhold

Depersonalisering


Gjest 2zani

Anbefalte innlegg

Gjest 2zani

Heisann. Gjør dette veldig kort. Har ei relativt lang historie med psyksike plage. Tingen er at før så fikk jeg sånne anfall som gikk på at det flimra for øynene og det kom ei intensiv styrke/farger. Så blir du bare helt borte..Du vet at ting er der osv,men alt blir bare helt sykt. Blir helt motorisert. Jeg husker at jeg hadde det da jeg var mindre,men jeg tror det gikk over (Eller at jeg bare vente meg til det?) Uansett. Mange vridde tanker senere,så hadde jeg en ekstrem døds-angst peroide i 04. Og etter det så følte jeg aldri at jeg var helt inni kroppen min. Og etter 2 nye år med vridde tanker og en 2-3 nye psykologer, så fikk jeg et nytt anfall på en skoletur i Trondheim. Jeg Vil påstå at jeg avgikk med døden den dagen. Etter den dagen har jeg bare gått i rundt i tåka,og bare glidd mer og mer bort. Helt umenneesklig. Har gått helt inn i en egen verden, hvor jeg føler jeg spalter meg. Jeg er flere personer uten at jeg registrerer det osv osv. Vet ikke hvem jeg er og er helt i koma. Det er helt sykt,men jeg klarer hele tiden bare å fortsette. Å snakke med folk helt vanlig uten at det er jeg som gjør det,men liksom bare underbevistheten. Har sluttet på skole og jobb og har ikke mulighet for å gjøre det neste år heller. Har selfølgelig ikke fått hjelp av de psykologene jeg har vært hos,men har funnet ut om depersonalisering,og det stemmer ufattelig bra. Men jeg lurer på hvordan en behandling for dette er? Osv osv osv. Gjerne fortell litt om syndromet og om du har historier om andre med tilstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...