Gå til innhold

graviditet


kitty78

Anbefalte innlegg

hei,

Jeg er en kvinne på 28 år og er 9 uker gravid etter to spontanabort tidliger. (en med

7 uker og en med 6 uker) På grunn av det har jeg fått ultralyd med 6 uker og alt så bra ut. Vi så til og med hjerte slå! Vi var så glad. Men nå denne uke har svangerskapsymptomene blitt stadig mindre. Jeg er ikke så kvalm lenger, er minder

trøtt og brystene er ikke så ømme lenger. Jeg har også fått mer smerter i underlivet som ligner veldig mye på menstruasjonssmerter. Jeg er så engstelig nå, jeg håper alt går bra denne gangen.. Gynacologe så at hvis du ser hjerte slår at det er lite sjanse det går feil... hva tror dere? Må jeg være bekrymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gravitasjon

For meg gikk symptomene over rundt denne tiden. Trøttheten kom tilbake igjen for en periode rundt 11 uker. Jeg har også hatt spontanabort tidligere. Men dette svangerskapet har gått helt fint, er nå i niende måned. Du trenger neppe å bekymre deg, det er langt fra alle som er kvalme helt til uke 12, og hos mange kommer og går symptomene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk symptomene over rundt denne tiden. Trøttheten kom tilbake igjen for en periode rundt 11 uker. Jeg har også hatt spontanabort tidligere. Men dette svangerskapet har gått helt fint, er nå i niende måned. Du trenger neppe å bekymre deg, det er langt fra alle som er kvalme helt til uke 12, og hos mange kommer og går symptomene litt :)

hei takk for svaret!

Kan ikke hjelpe meg... jeg er så redd at dette skal går feil også...

tror du det er helt vanlig med kramper og smerter som jeg har nå? det føler nesten som mensen kommer. det har jeg oplevd før de andre to gangene...

Skal du ha så mye smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravitasjon

hei takk for svaret!

Kan ikke hjelpe meg... jeg er så redd at dette skal går feil også...

tror du det er helt vanlig med kramper og smerter som jeg har nå? det føler nesten som mensen kommer. det har jeg oplevd før de andre to gangene...

Skal du ha så mye smerter?

Det er ganske vanlig med menslignende smerter og stikking i første trimester. Det er fordi livmoren utvider seg. Men føler du deg veldig utrygg, så ta en tur til legen for å bli beroliget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...