Gå til innhold

Når syntes magen din?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig utolmodig nå! Er 13+3, og har tidligere hatt veldig oppblåst mage, men nå er den bare flat, flat, flat. Det er to uker til vi skal høre fosterlyden første gang, og det virker som en evighet. Redd den har daua eller noe =/

Nei, den har vel ikke det. Men hvorfor kan det ikke vise litt snart da? Når viste det på dere? Kroppen min før graviditet var slank, med pittelitt mage.

I tillegg har jeg en sånn dum mensenfølelse som jeg alltid hadde dagen før mensen HVER dag nå, og den driver meg fra vettet =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha HEL flat mage i uke 13 er i allefall ikke normalt.

Helt flat var vel kanskje å ta litt hardt i.. Omtrent som den var før, da. Litt strammere og hardere og kanskje litt bulende nede rett over hårene, samt at jeg har fått et jevnt spekklag rundt hele, sånn at ryggen til og med er blitt litt feitere. Men det er små forandringer, og kunne kanskje like gjerne vært etter en god jul som pga graviditet. Det er ingen som kan se at det er en gravid struttemage.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg synes min mage gikk direkte fra å være det jeg trodde var "mensmage" til å bli oppblåst. Den har altså vært en del større enn normalt lenge! (Er på vei inn i uke 6 nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel veldig individuelt. En bekjent av meg er nå gravid, i uke 24-25, og har først nå fått litt mage. Pga forskjellige omstendigheter oppdaget hun ikke at hun var gravid før i ca uke 16 og det gikk enda et par uker før syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 svangerskap - rundt 17-18 uker

2 svangerskap - 8 uker

:-)

men det er jo da man er på ultralyd? Og på ultralyd har jo alltid damene stooor, rund mage? Hvertfall på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel veldig individuelt. En bekjent av meg er nå gravid, i uke 24-25, og har først nå fått litt mage. Pga forskjellige omstendigheter oppdaget hun ikke at hun var gravid før i ca uke 16 og det gikk enda et par uker før syntes.

*sukk*

Er hun god og rund fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo da man er på ultralyd? Og på ultralyd har jo alltid damene stooor, rund mage? Hvertfall på tv...

Mye rart på TV ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo da man er på ultralyd? Og på ultralyd har jo alltid damene stooor, rund mage? Hvertfall på tv...

Jeg hadde en liten bulk mens jeg sto oppreist, men liggende på ryggen var magen omtrent pannekakeflat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg fikk ikke mage før uke 18-19. Den vokste sakte, helt til plutselig en dag den vokste omtrent i ekspressfart. Ingen kunne se på meg at jeg var gravid for godt over uke 20.

Jeg var forresten slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstice

Rundt uke 17-18 for meg også. Hadde jeg litt stor genser gikk det ikke an å se at jeg var gravid før rundt 22-24 uker. Men jeg skal love deg at magen har vokst siden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det er jo da man er på ultralyd? Og på ultralyd har jo alltid damene stooor, rund mage? Hvertfall på tv...

Hehe, på tv tar pressingen 2 minutter og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hehe, på tv tar pressingen 2 minutter og. ;)

Husker ei venninne av meg hadde fortalt at barnet hadde kommet ut på 3. pressrie.

Da pressriene mine begynte, startet jeg tellingen... Da jeg kom til 20 kuttet jeg ut tellingen, og så på klokka i stedet. Halvannen time tok det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hushora

Hehe, på tv tar pressingen 2 minutter og. ;)

...og for noen i "virkeligheten"! (ikke 2 minutter engang forresten) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, på tv tar pressingen 2 minutter og. ;)

Ikke bare på tv. Snuppa mi kom på tredje pressrie hun. Poden derimot tok seg god tid og brukte 40 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...