Gå til innhold

vondt under samleie


bsSdFL?F

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 24 år og har nettopp startet med å være seksuelt aktiv. Problemet er at det gjør så utrolig vondt. Selv om jeg er opphisset og alt er som det skal være, så er det så vondt når penis går inn i meg. Spesielt vondt akkuratt med inngangen. Hva kan dette være? Og hvordan kan jeg få det godt? Kan du være snill å svare meg på mailadressen min? Blir glad for raskt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg kan dessverre ikke svare på din mailadresse. Hvis du har smerter ved skjedeinngangen kort tid etter at du har debutert seksuelt, bør du få en sjekk hos legen. Iblant kan det være rester av jomfruhinnen eller en streng ved skjedeinngangen som kan gi smerter. Tilstanden vestibulitt (lokal overfølsomhet ved skjedeinngangen) er også en mulighet, men det kommer vanligvis ikke så tidlig. Mitt ård er eat du får en sjekk av underlivet. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...