Gå til innhold

uteblitt mens etter eggløsning??


Gjest mensløs=/

Anbefalte innlegg

Gjest mensløs=/

Er det noen her inne som har peiling på dette med menssykluser og tull med denne?? Trodde egentlig jeg hadde ganske bra peil selv, men nå er jeg litt rådvill rundt hva som skjer her. Er veldig sikker på at jeg hadde eggløsning for 15 dager siden. Mensen skulle kommet 12 dager etter det, men det har den ikke gjort. Har tatt graviditetstest i morges, og den var klart negativ... Så nå lurer jeg fælt. Har barn fra før og har alltid testet positivt 14 dager etter antatt eggløsning/befruktning. Kan andre ting gjøre at den såkallte lutealfasen (perioden mellom eggløsning og mens) blir forlenget i forhold til hvor lang den perioden pleier å være?? Jeg vet jo at mensen kan bli forsinket pga. at eggløsningen kommer sent, men dette er nok ikke tilfelle her. Noen som har peil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...