smurf78 Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Tenkte å ha en reunion for ca. 150 stk i Oslo. Noen utesteder som er bra å leie? Det bør helst være litt sentralt i Oslo. De bør ha dansegulv, og ha alle rettigheter. Antagelig ikke snakk om middag, men kun drinker, dansing osv. Og bør ikke være for dyrt. 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Pigall på Grønnland, og 2 etg på et utested som begynner på C... (kommer snart på det...) på Rådhusplassen nr 8 er de jeg kommer på for øyeblikket. Pigall er kul fordi det er skikkelig 70-talls der. C.. har god plass, men er litt mer "kjedelig". Hyggelige folk som jobber der da. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Pigall på Grønnland, og 2 etg på et utested som begynner på C... (kommer snart på det...) på Rådhusplassen nr 8 er de jeg kommer på for øyeblikket. Pigall er kul fordi det er skikkelig 70-talls der. C.. har god plass, men er litt mer "kjedelig". Hyggelige folk som jobber der da. Churchill? 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Churchill? Nei....få bokstaver, til høyre for "porten" på rådhusplassen der man går gjennom for å komme til design forum, to hakk til høyre. Kan bare ikke komme på hva det heter...! "Irriterende" Billig kaffe har de og...og bra å røyke "ute" der om vinteren... :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Nei....få bokstaver, til høyre for "porten" på rådhusplassen der man går gjennom for å komme til design forum, to hakk til høyre. Kan bare ikke komme på hva det heter...! "Irriterende" Billig kaffe har de og...og bra å røyke "ute" der om vinteren... :-) Åja........em....er det i to ord? 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Åja........em....er det i to ord? Ett.... fader at jeg ikke husker det altså! Fire fem bokstaver....! *Gjettelek* 0 Siter
cathlin Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Ett.... fader at jeg ikke husker det altså! Fire fem bokstaver....! *Gjettelek* Cliche 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Åja........em....er det i to ord? Cliche!!!!!!!!!!! (Jaggu slo jeg det opp!) Herregud! På tide å legge seg, men det var så mye liv på dol i dag, morsomt! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.