smurf78 1 367 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tenkte å ha en reunion for ca. 150 stk i Oslo. Noen utesteder som er bra å leie? Det bør helst være litt sentralt i Oslo. De bør ha dansegulv, og ha alle rettigheter. Antagelig ikke snakk om middag, men kun drinker, dansing osv. Og bør ikke være for dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbærpiken 0 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Pigall på Grønnland, og 2 etg på et utested som begynner på C... (kommer snart på det...) på Rådhusplassen nr 8 er de jeg kommer på for øyeblikket. Pigall er kul fordi det er skikkelig 70-talls der. C.. har god plass, men er litt mer "kjedelig". Hyggelige folk som jobber der da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin 13 739 398 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Pigall på Grønnland, og 2 etg på et utested som begynner på C... (kommer snart på det...) på Rådhusplassen nr 8 er de jeg kommer på for øyeblikket. Pigall er kul fordi det er skikkelig 70-talls der. C.. har god plass, men er litt mer "kjedelig". Hyggelige folk som jobber der da. Churchill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbærpiken 0 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Churchill? Nei....få bokstaver, til høyre for "porten" på rådhusplassen der man går gjennom for å komme til design forum, to hakk til høyre. Kan bare ikke komme på hva det heter...! "Irriterende" Billig kaffe har de og...og bra å røyke "ute" der om vinteren... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin 13 739 398 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nei....få bokstaver, til høyre for "porten" på rådhusplassen der man går gjennom for å komme til design forum, to hakk til høyre. Kan bare ikke komme på hva det heter...! "Irriterende" Billig kaffe har de og...og bra å røyke "ute" der om vinteren... :-) Åja........em....er det i to ord? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbærpiken 0 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Åja........em....er det i to ord? Ett.... fader at jeg ikke husker det altså! Fire fem bokstaver....! *Gjettelek* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin 13 739 398 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ett.... fader at jeg ikke husker det altså! Fire fem bokstaver....! *Gjettelek* Cliche 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbærpiken 0 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Åja........em....er det i to ord? Cliche!!!!!!!!!!! (Jaggu slo jeg det opp!) Herregud! På tide å legge seg, men det var så mye liv på dol i dag, morsomt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbærpiken 0 0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Cliche Jupp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.